stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 226268
  • 01 بهمن 1399 - 13:40
0

مرکز آموزش عمومی نیروی انتظامی سربازان وظیفه در پردیس افتتاح شد

مرکز آموزش عمومی نیروی انتظامی سربازان وظیفه در پردیس افتتاح شد

پردیس- مرکز آموزش عمومی نیروی انتظامی سربازان وظیفه با حضور فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پردیس افتتاح شد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه آئین افتتاح مرکز آموزش فرعی ویژه سربازان بدو خدمت در فاز ۵ مسکن مهر پردیس با حضور سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد.

عزیزی در این مراسم با اشاره به اینکه افتتاح این مرکز از این جهت که سربازان بومی در کمترین فاصله زمانی و مکانی در شرق استان تهران مراجعه و آموزش می‌بینند بسیار ارزشمند می‌باشد اظهار داشت: مجوز افتتاح این مرکز با تصویب هیأت رئیسه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با سهمیه ۱۵۰ نفر ی صادر شده است.

عزیزی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی افزود: برای رعایت فاصله اجتماعی آسایشگاه‌ها را بزرگ‌تر و تعداد سربازان را کمتر کردیم و ماسک و مواد ضد عفونی کننده از سوی اداره کل ناجا تأمین و در اختیار سربازان قرار گرفته و تاکنون در مراکز نیروی انتظامی بابت بیماری کرونا تلفاتی نداشته‌ایم.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران عنوان داشت: با توجه به اهمیت سلامت سربازان خانواده از لحاظ سرایت به کرونا در این مراکز نباید نگرانی داشته باشند چرا که پروتکل‌ها به نحو مؤثری در این مراکز اجرایی می‌شود.

وی در ادامه این مراسم گفت: از نیروهای آموزش دیده در جهت تقویت حوزه امنیت در تمام استان‌هایی که پلیس انجام وظیفه می‌کند برای استفاده حداکثری به کار گرفته خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.