stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 226254
  • 01 بهمن 1399 - 13:02
0

افزایش میزان سرمایه‌گذاری شرکتها در پارک فناوری پردیس

افزایش میزان سرمایه‌گذاری شرکتها در پارک فناوری پردیس

رئیس پارک فناوری پردیس با بیان این که در حال حاضر نزدیک به ۴۰۰ شرکت تحت ‌پوشش پارک قرار دارند، گفت: فروش این شرکتها به بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان می رسد.

قلم | qalamna.ir :

مهدی صفاری‌نیا در رویدادی که در پارک فناوری پردیس برگزار شد، اظهار کرد: دو سال قبل تعداد شرکت‌های پارک ۲۰۰ عدد بود و در حال حاضر نزدیک به ۴۰۰ شرکت تحت ‌پوشش داریم. همچنین دو سال قبل فروش شرکت‌های پارک ۶ هزار میلیارد تومان بود ولی در حال حاضر بیش از ۱۱هزار میلیارد تومان است. به علاوه سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در مجموعه پارک، به بالای ۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

رئیس پارک فناوری پردیس ادامه داد: یکی از ایرادات ما در اکوسیستم فناوری و نوآوری، این است که خیلی کم به دنبال یادگیری هستیم. تصور می‌کنیم اگر دانشگاه رفتیم و سوادی داریم، برای هرکاری کفایت می‌کند و کمتر به دنبال مشورت گرفتن هستیم.

صفاری‌نیا در ادامه تاکید کرد: یکی از خصوصیات ۴۰۰ نفری که در این رویداد ثبت‌نام کردند، این است که احساس کردند می‌توانند از دیگران یاد بگیرند، دیدگاه‌ها و نظرات خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند و از ظرفیت دیگران در مسیر تجاری‌سازی استفاده کنند. من اطمینان دارم کسانی که تصمیم گرفتند کار تیمی کنند و از ظرفیت و تجربه‌های کسانی که این مسیر را طی کرده‌اند، استفاده کنند، ضریب موفقیت بالاتری خواهند داشت.

وی خطاب به حاضران در این رویداد گفت: امروز فضای کشور بسیار متحول شده و آماده است. حمایت مالی حداقلی و تجاربی که طی دو هفته آینده در اختیار شما قرار می‌گیرد، ۱۰ سال پیش نبود. طرح‌ها و حمایت‌های این چنین برای کشور و افراد علاقه‌مند به حرکت در مسیر نوآوری و کارآفرینی فرصت است.

صفاری‌نیا تصریح کرد: قبل از این، سرمایه‌گذاری فقط در حوزه دلار، سکه و ساختمان‌سازی قابل تصور بود. ولی در حال حاضر سرمایه‌گذاران بزرگ و کوچک ما به دنبال استعدادها هستند؛ این تغییر بینش اتفاق بسیار بزرگی است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.