stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 226241
  • 01 بهمن 1399 - 14:06
2

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نیروهای تبلیغی و فرهنگی لرستان

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نیروهای تبلیغی و فرهنگی لرستان
لرستان - معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آمادگی این مجموعه برای برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف ویژه طلاب، نیروهای تبلیغی و فرهنگی لرستانی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام سعید روستا آزاد امروز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در سخنانی با تاکید بر لزوم توانمند سازی و تقویت نیروهای تبلیغی و فرهنگی موجود و مقیم در لرستان اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمادگی دارد بر حسب نیازهای موجود، اقدام به برگزاری دوره آموزشی برای این نیروها کند.

وی با بیان اینکه بسته به نیاز استان در حوزه‌های مختلف خطابه، تربیت مربی کودک و نوجوان و… دوره آموزشی برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: ما آماده برگزاری این دوره‌ها هستیم و تنها باید زمینه‌های آن در استان فراهم شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط شیوع کرونا برخی جلسات به صورت مجازی هم می‌تواند برگزار شود، افزود: در بحث دوره‌های مشاوره و روانشناسی دو مدل می‌توان عمل کرد، یکی اینکه یکسری دوره‌ها داریم تحت عنوان مربی و مبلغ خانواده که خصوصاً در بحث فن حل تعارضات خانوادگی و مهارت‌های زندگی آموزش داده می‌شود.

حجت الاسلام روستا آزاد یادآور شد: این دوره ۱۵۰ تا ۲۰۰ ساعت دوره آموزشی است و در نهایت نیروهای آموزش یافته در مدارس و مجامع مختلف با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه به کار گرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدل دیگر، کسب مجوز سطح سه تخصصی از قم است که رشته مشاوره اسلامی هم در حوزه خواهران و هم در حوزه برادران وجود دارد، تصریح کرد: به هر روی ما آمادگی برگزاری این دوره‌ها را داریم و بر حسب درخواست استان اقدام می‌کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: در بحث آموزش فضلا و طلبه‌هایی که در قم مقیم هستند نیز متناسب با نیازهای موجود اقدام خواهیم کرد و آماده هستیم.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.