stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 226205
  • 01 بهمن 1399 - 10:15
2
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران:

تلاش برای تحویل پروژه‌ها به مردم تا پایان دولت دوازدهم

تلاش برای تحویل پروژه‌ها به مردم تا پایان دولت دوازدهم
اصفهان_ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری صبح امروز در سفر یک‌روزه به کاشان، بابیان اینکه، ۶۱۴ پروژه در بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی در سطح کشور داریم، گفت: تمام تلاشمان این است پس از تخصیص اعتبارات تا پایان دولت دوازدهم پروژه‌ها را تحویل مردم بدهیم.
قلم | qalamna.ir :

مهدی عبوری صبح امروز در سفر یک‌روزه به کاشان، بابیان اینکه، ۶۱۴ پروژه در بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی در سطح کشور داریم، اظهار کرد: تمام تلاشمان این است پس از تخصیص اعتبارات تا پایان دولت دوازدهم پروژه‌ها را تحویل مردم بدهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به این که ۱۴۸ هزار هکتار بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در کشور داریم و برنامه‌های خوبی برای به سامان رسیدن این بافت‌ها در دست اقدام است، افزود: برای نوسازی خانه‌ها در محوطه‌های بافت فرسوده به‌ صورت خودمالکی در حال حاضر ۱۰۰ هزار فقره تسهیلات تبصره‌ای در اختیار مردم قراردادیم و پس از معرفی اداره راه و شهرسازی به بانک مسکن قابلیت دریافت دارد.

وی بابیان این که صدور پروانه بر اساس ماده ۱۶ قانون ساماندهی املاک ۵۰ درصد هزینه پروانه به عهده دولت قرارگرفته است، تصریح کرد: با هماهنگی که با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام شد ۵۰ درصد مابقی را شهرداری‌ها تقبل کردن تا ۱۰۰ درصد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده رایگان باشد.

عبوری گفت: در شهرهایی مثل کاشان که بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد ۵۰ میلیون تسهیلات ۹ درصد، ۴۰ میلیون ودیعه مسکن ۴ درصد و تا سقف ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۸ درصد پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پایان با بیان این که بر اساس قانون برنامه ششم سالانه ۲۷۰ محله مکلف شده در بافت‌های هدف نوسازی و بهسازی بشود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از  هزار و ۵۰ محله سکونت‌گاه غیررسمی حدود ۳۷۰ محله در دست اقدام هستند که امروز تصمیمات خوبی برای بافت‌های فرسوده کاشان خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.