stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 226190
  • 01 بهمن 1399 - 11:29
1

آمار طلاق در استان قزوین بیش از هفت درصد کاهش داشته است

آمار طلاق در استان قزوین بیش از هفت درصد کاهش داشته است
قزوین/قلم- رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین گفت: با وجود شرایط کرونایی کشور طی ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه گذشته، آمار طلاق در استان ۷.۶ درصد کاهش یافته است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، علی شعبانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: به رغم کاهش آمار طلاق در استان، میزان ازدواج طی این مدت قریب به ۲ درصد افزایش یافته که این امر مطلوب و امیدوار کننده است.

این مقام قضایی همچنین به میزان ثبت طلاق در شهرستان‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان آبیک با بیش از ۱۹ درصد کاهش رتبه اول، شهرستان قزوین با بیش از ۹ درصد، رتبه دوم و شهرستان تاکستان با بیش از ۶ درصد رتبه سوم را در کاهش آمار طلاق به خود اختصاص داده‌اند.

شعبانی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش طلاق در شهرستان قزوین اشاره کرد و افزود: حفظ ارتباط میان دادگستری و بهزیستی و ارائه خدمات مشاوره از طریق مرکز تصمیم یکی از راهکارهای اجرایی بوده که موجب توقف روند رو به رشد طرح دعاوی طلاق و جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی شده است.

وی اضافه کرد: استقرار دو شعبه شورای حل اختلاف به منظور ایجاد صلح و سازش میان متقاضیان طلاق در محل محاکم خانواده قزوین از دیگر اقداماتی بوده که ایجاد صلح و سازش، تحکیم مبانی خانواده‌ها و جلوگیری از افزایش اختلافات خانوادگی و طلاق را به دنبال داشته است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.