stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 226183
  • 01 بهمن 1399 - 11:23
1
در دیدار استاندار هرمزگان با رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح محقق شد؛

تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری هرمزگان و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری هرمزگان و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح امضا شد
هرمزگان-در دیدار استاندار هرمزگان با امیر سرتیپ دوم دکتر مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح که در تهران صورت گرفت، تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری هرمزگان و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح امضا شد.
قلم | qalamna.ir :

استاندار هرمزگان در این خصوص، عنوان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی و استفاده از امکانات و توانمندی‌های علمی، سرمایه انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص دو طرف، امضا شد.

فریدون همتی با اشاره به توانمندی‌های سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، افزود: در قالب این تفاهم‌نامه از ظرفیت این سازمان در زمینه‌های مطالعات آمایش سرزمین، پدافند غیرعامل و آمادگی دفاعی، مدیریت بحران و پیشگیری و آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی همچون سیل، آتش سوزی و زلزله استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه نقشه برداری زمینی و هوایی، تهیه عکس هوایی، تولید نقشه و اطلاعات مکانی، مطالعات جغرافیایی و تصاویر ماهواره‌ای از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است که به اجرای بهتر برنامه‌های توسعه‌ای در هرمزگان کمک می‌کند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: برای ساماندهی و راهبری اجرای طرح‌های مشترک در قالب این تفاهم‌نامه، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان و کارشناسان دو طرف تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.