stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 226163
  • 01 بهمن 1399 - 11:07
0
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

اتاق فکر هفته هرمزگان و جشنواره بین المللی خلیج فارس برگزار شد

اتاق فکر هفته هرمزگان و جشنواره بین المللی خلیج فارس برگزار شد
هرمزگان-نشست اتاق فکر هفته هرمزگان و جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصویب هفته هرمزگان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان را یک نقطه عطف مهم در رویدادهای استان دانست و گفت : با پیگیری های که صورت گرفته این هفته در تقویم مناسبات کشوری ثبت می شود و در دیداری که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار هرمزگان انجام گرفت این طرح مورد نظر ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد قرار گرفت و بر حمایت مالی و معنوی از این رویداد تاکید کردند.

رضا کمالی زرکانی افزود : هفته فرهنگی هرمزگان ۵ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود و امتزاج این هفته با جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری باعث هم افزایی و همگرایی بیشتر فعالیت ها و درخشش و اعتلای بیشتر هرمزگان می شود.

وی به رویکرد مردمی این هفته تاکید کرد و بیان داشت : این هفته در راستای معرفی تمام ظرفیت های استان در حوزه های فرهنگ ، هنر ، اقتصاد ، گردشگری ، صنایع بومی و محلی ، دریانوردی ، صنایع دفاعی ، سرمایه گذاری و … می باشد و مشارکت تمام دستگاه ها و تشکل های مردمی در این خصوص یک الزام و ضرورت است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: یکی از وظایف اصلی اتاق فکر، برنامه ریزی و تدوین چارت اجرایی و مشخص کردن نقش و جایگاه دستگاه های مختلف در برگزاری این رویداد و شناسایی ظرفیت ها و تجمیع آنهاست.

وی به موارد انگیزشی در جهت ایجاد مشارکت حداکثری مردم و سازمان ها تاکید کرد و گفت : استفاده گسترده از رسانه های جمعی ، فضای مجازی ، تبلیغات شهری ، مطبوعات در اولویت این روند باید قرار گیرد و به گونه ای می باید برنامه ریزی و مدیریت شود که همه بخش های جامعه به مشارکت در این برنامه شوق و افتخار داشته باشند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.