stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 226147
  • 01 بهمن 1399 - 11:03
1
مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس:

نشست خلاقیت ، اسناد و رسانه برگزار شد

نشست خلاقیت ، اسناد و رسانه برگزار شد
هرمزگان-به منظور بررسی راهکارهای اجرای طرح های مشترک و گسترش آگاهی بخشی‌، نشست سه جانبه مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس ، مرکز اسناد تاریخی شهرداری و رسانه صبح ساحل برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس در این نشست پیوستن شهر بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو را منحصرا مربوط به شهرداری ندانست و از شهروندان ، بخش خصوصی و دستگاههای دست اندر کار صنایع دستی و آیین های سنتی خواست برای گسترش مفهوم مشارکت جمعی برای تحقق اهداف شهر خلاق همکاری کنند .

احمد پایدا گفت :شهرداری بندرعباس گام نخست را برای پیوستن شهر به شبکه جهانی شهرهای خلاق برداشت و اکنون نوبت همگان است تا برای رسیدن به نقطه مطلوب در گسترش حوزه صنایع دستی و هنرهای بومی و محلی، گام بردارند .

وی افزود:کارآفرینان ، هنرمندان،صاحبان حرف و مشاغل ، دانشگاهیان،پژوهشگران،ادارات مرتبط،شهروندان و شهرداری در کنار هم می توانند با هم افزایی ، اهداف شهر خلاق بندرعباس را پیش ببرند.

حسین شهابی ،قائم مقام مرکز اسناد و پژوهش های تاریخی شهرداری بندرعباس نیز در این نشست با بیان اینکه اجرای طرح های مشترک بویژه پژوهش درباره پیشینه صنایع دستی و آیین های سنتی می تواند در تحقق اهداف شهر خلاق بندرعباس، اثر بخش باشد خواستار توجه بیش از پیش دانشگاهیان بویژه دانشجویان رشته های هنر و تاریخ و پژوهش و تحقیق در خصوص صنایع دستی و آیین های محلی بندرعباس شدو اعلام کرد مرکز اسناد و‌ پژوهش های تاریخی شهرداری آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.

مهراب رشیدی ،مدیر عامل خانه مطبوعات استان هرمزگان و قائم مقام مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل نیز در این نشست ، با بیان ظرفیت های بی شمار فرهنگی، هنری،اقتصادی و اجتماعی بندرعباس، فرصت پیش آمده در پیوستن به شبکه شهرهای خلاق یونسکو را بی نظیر خواند و به همکاری دسته جمعی برای پیش برد اهداف شهرخلاق تاکید کرد. وی اظهار داشت:-رسانه نیز در همین راستا وظیفه آگاهی بخشی،نقد منصفانه و اثربخش و بیان نقاط قوت و ضعف را بر عهده دارد و به آن عمل می کند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.