stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 226144
  • 01 بهمن 1399 - 10:59
0
رئیس پلیس هرمزگان:

کشف بیش از ۱۰۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق در میناب

کشف بیش از ۱۰۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
هرمزگان-فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 103 هزار لیتر گازوئیل قاچاق با ارزش 12 میلیاردو 400میلیون ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان میناب خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی برانتقال مقادیر قابل توجهی سوخت بوسیله مشک های پلاستیکی ازخور بندزرک مطلع ورسیدگی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با همکاری دریابانی شهرستان به محل مورد نظر اعزام که قاچاقچیان به محض رویت ماموران اقدام به پاره نمودن مشک های پلاستیکی کرده و به سرعت از محل متواری شدند که با سرعت عمل ماموران  ۷۱ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت :در ادامه این طرح مأموران یگان امداد شهرستان نیز حین گشت زنی در سطح شهر میناب یک دستگاه کامیون تانکر دار را متوقف که در بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه درمجموع ۱۰۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد تصریح کرد:ارزش ریالی محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۱۲میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است .

فرمانده انتظامی استان در پایان اظهار داشت: سوخت های کشف شده به شرکت پخش فرآورده های نفتی میناب تحویل و در این رابطه کامیون توقیف ، یک نفر دستگیر و پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.