stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 226088
  • 01 بهمن 1399 - 1:40
1

بی توجهی به سلامت مردم در انتخابات اتحادیه مشاوران املاک بهارستان

بی توجهی به سلامت مردم در انتخابات اتحادیه مشاوران املاک بهارستان

بهارستان- انتخابات اتحادیه مشاوران املاک بهارستان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، در شرایطی که مغازه‌های بهارستان ماه‌ها در بهترین فصل کسب و کار، کرکره‌های خود را پایین کشیدند تا برای مهار کرونا پای تصمیم ستاد مقابله با کرونا بایستند، شاهد برگزاری همراه با شلوغی عجیب انتخابات اتحادیه مشاوران املاک در بهارستان بودیم.

هیچ اقدامی در راستای کنترل اوضاع و اعمال تدابیر بهداشتی در این انتخابات از سوی اتاق اصناف، اداره صمت و حتی فرمانداری بهارستان مشاهده نشد و همین مسئله باعث شده تا صف‌های بهم چسبیده انتخابات اتحادیه مشاورین املاک به جولانگاه جذابی برای ویروس منحوس کرونا تبدیل شود.

فرماندار بهارستان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وظیفه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عهده شبکه بهداشت و درمان است، که امروز در جلسه‌ای رئیس این شبکه نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تذکر داد و بنده در همان جلسه از رئیس اداره صمت خواستم، به سرعت وارد عمل شوند و یا برگزاری انتخابات مذکور متوقف شود و یا پروتکل‌ها رعایت شود.

هادی تمهیدی افزود: از اینکه چه مقدار به این تذکر عمل شد، اطلاعی ندارم، اما قطعاً عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل پیگیری است و ما سلامت مردم را با هیچ چیز دیگر مبادله نمی‌کنیم.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.