stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 226026
  • 30 دی 1399 - 17:30
1
نایب‌رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین:

استان اصفهان در گروه الف هیئت‌های برتر قرار دارد

استان اصفهان در گروه الف هیئت‌های برتر قرار دارد
اصفهان_ نایب‌رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: استان اصفهان در گروه الف هیئت‌های برتر قرار دارد، همچنین زیرساخت های خوبی برای ورزش جانبازان و معلولان دارد که باید از آن استفاده کرد.
قلم | qalamna.ir :

نایب‌رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: استان اصفهان در گروه الف هیئت‌های برتر قرار دارد، همچنین زیرساخت های خوبی برای ورزش جانبازان و معلولان دارد که باید از آن استفاده کرد.

مهدی نصیبی امروز (سه شنبه- ۳۰ دی ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولین اظهار کرد: استان اصفهان قهرمانان ارزشی و ورزشی زیادی دارد، قهرمانانی که در زمان جنگ افتخارآفرین شدند و امروز ورزشکارانی که در مسابقات بین‌المللی کسب افتخار می کنند و فرقی بین جانبازان و معلولین نیست.

وی افزود: استان اصفهان در گروه الف هیئت‌های برتر قرار دارد، این عملکرد مناسب باید در سال‌های پیش رو نیز وجود داشته باشد و این ظرفیت را در استان اصفهان می بینیم که رتبه ممتاز هم به خود اختصاص دهد.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت های آقاباباگلیان رئیس سابق هیئت گفت: از زحمات زیادی که در سال‌های گذشته انجام شده است، تشکر می‌کنم، رئیس جدید کار سختی پیش رو دارد زیرا زیرساخت خوبی برای ورزش جانبازان و معلولین در اصفهان وجود دارد که باید از آن استفاده کرد.

نصیبی خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش جانبازان و معلولین در اصفهان همچنان رونق خود را داشته باشد و در پارالمپیک ۲۰۲۱ نیز ورزشکاران اصفهانی افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.