stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 225995
  • 30 دی 1399 - 18:35
1

دستگیری سارقان و کشف ۲۴ فقره انواع سرقت در شهرستان مُهر

دستگیری سارقان و کشف ۲۴ فقره انواع سرقت در شهرستان مُهر
فارس- فرمانده انتظامی مُهر گفت: ماموران پليس با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در نقاط جرم خيز و حاشيه شهر، موفق به شناسایی و دستگیری 17نفر سارق سابقه دار و كشف 24 فقره انواع سرقت شدند.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ “عظیم‌اله کرمی” بیان کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در سطح شهرستان مُهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در نقاط جرم خیز و حاشیه‌ای شهر و اقدامات فنی و پلیسی و بررسی سوابق مجرمان، موفق به شناسایی و دستگیری ۱۷ سارق سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی مُهر با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، کابل و تجهیزات مخابراتی و درون خودرو اقرار کردند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ “کرمی” با بیان اینکه در بازسی از مخفیگاه متهمان، یک هزار و ۱۰۰ متر کابل برق، ۲ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه لپ تاپ، یک عدد ساعت مچی، یک دستگاه جارو برقی، ۶۰۰ کیلو سیم فلزی، ۲ تن انواع آهن آلات، ۳ عدد درب ساختمان، ۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی قطعات خودرو و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، عنوان داشت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.