stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 225991
  • 30 دی 1399 - 22:02
8

جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان مناطق محروم با آموزش مجازی

جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان مناطق محروم با آموزش مجازی
خوزستان - رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: آموزش مجازی که در دوران شیوع کرونا مورد استفاده قرار گرفته می‌تواند همیشه برای آموزش دانش‌آموزان مناطق سخت عبور و محروم مورد استفاده قرار گیرد تا از ترک تحصیل دانش‌آموزان این مناطق جلوگیری شود.
قلم | qalamna.ir :

علی ممبینی با بیان اینکه در شرایط کرونایی از فضای مجازی برای آموزش دانش‌آموزان استثنایی به خوبی استفاده شد اظهار داشت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش ۷۰۰ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند استثنایی در دست تامین است.

وی گفت: در شرایط عادی نیز می توان از این ظرفیت استفاده کرد و در مکان‌هایی که دسترسی به آموزش وجود ندارد از آموزش مجازی استفاده کرد تا از ترک تحصیل دانش آموزانی که به سیستم آموزشی دسترسی ندارند جلوگیری کرد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان افزود: آموزش مجازی در سیستم آموزش و پرورش را باید به صورت دایمی نگه داشت و با حمایت از دانش آموزان محروم این نحوه آموزش را گسترش داد.

ممبینی ادامه داد: طرح هدایت برای کمک به دانش آموزان نیازمند از سوی وزارت آموزش و پرورش طراحی شده تا با کمک از دستگاه‌ها و خیران، وسایل آموزشی مورد نیاز دانش آموزان نیازمند همچون تبلت و یا تلفن همراه تهیه شود.

وی با بیان اینکه این طرح به دستگاه ها و سازمان‌های مختلف معرفی شده است گفت: به هر میزان که بتوانیم کمک جمع‌آوری کنیم معادل همین کمک را می‌توان از وزارتخانه برای خوزستان تامین کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.