stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 225934
  • 30 دی 1399 - 17:47
0
برای پیشگیری از شیوع کرونا:

صدقه خود را الکترونیکی پرداخت کنید

صدقه خود را الکترونیکی پرداخت کنید
قم- معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم از شهروندان خواست صدقات خود را با روشهای الکترونیکی پرداخت کنند تا هم زودتر به دست نیازمندان برسد و هم از شیوع کرونا پیشگیری شود.
قلم | qalamna.ir :

سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه پول از جمله اشیاء آلوده است گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پیشنهاد می کنیم مردم صدقه و نذورات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی افزود: با این روشها علاوه بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صدقه و کمک‌های مردم به سادگی و در کمترین زمان در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با بیان اینکه در این استان، صدقات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جمع آوری می‌شود گفت: برای این امر دستگاههای کارتخوان مخصوص طراحی شده که در اختیار نیروهای جمع آوری صدقات می باشد که از طریق آن اقدام به جمع‌آوری صدقات می کنند.

وی ادامه داد: با این دستگاهها، مشترکین می توانند با استفاده از کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به پرداخت صدقه خود متناسب با وجوه موجود در صندوق ها اقدام نمایند.

میره ای، پرداخت آنی صدقه در روش‌های الکترونیکی را خاطر نشان کرد و گفت: کافی است شهروندان محترم شماره #۰۲۵*۸۸۷۷* را در تلفن همراه شماره گیری کنند تا صدقه آنها به نیازمندان استان قم برسد.

وی از اپلیکیشن سنا، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و خودپردازهای بانکی نیز به عنوان روشهای دیگر پرداخت صدقه غیرحضوری نام برد و گفت: مردم و خیران می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی qom.emdad.ir صدقه خود را از طریق کمیته امداد استان قم به مددجویان تحت حمایت این نهاد برسانند.

میره ای ضمن قدردانی از اعتماد مردم به این نهاد تصریح کرد: وجوهات و صدقات پرداختی به این نهاد، در زمینه های درمان، احداث مسکن، اشتغال، تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : کمیته امداد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.