stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 225775
  • 30 دی 1399 - 14:05
1

نتایج مسابقات مجازی اسپوکس قهرمانی کشور در قزوین مشخص شد

نتایج مسابقات مجازی اسپوکس قهرمانی کشور در قزوین مشخص شد
قزوین/قلم- نتایج اولین دوره مسابقات مجازی اسپوکس قهرمانی کشور که با شرکت بیش از ۷۰ ورزشکار به میزبانی قزوین برگزار شده بود، مشخص شد.
قلم | qalamna.ir :

روز سه شنبه قلم، مسابقات مجازی کشوری اسپوکس با هماهنگی فدراسیون انجمن‌های ورزشی توسط انجمن اسپوکس ایران برگزار شد.

این مسابقات در ۲ بخش مردان و زنان با حضور ورزشکارانی از استان‌های تهران، البرز، قزوین، کرمان، گیلان، مازندران، یزد و فارس در ماده فرم کاسپین و سوسر به پایان رسید.

در ابتدای این مسابقات، نمایندگان استان‌های شرکت کننده، فیلم‌های ورزشکاران خود را بر اساس قوانین از قبل تعیین شده به کمیته فنی و مسابقات انجمن اسپوکس ارسال کردند و نتایج مسابقات امروز بعد از مرحله داوری و ارزیابی آنها اعلام شد.

در پایان این رقابت‌ها استان‌های گیلان، مازندران و قزوین مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و نفرات برتر نیز در ۲ بخش مسابقات مشخص شدند.

در فرم کاسپین و سوسر بانوان ریحانه قربانی، روژان رحمانی، یاسمین خاکپور، نرجس کلهر، سید جمیله موسوی و سمیرا جلیلی و در فرم مردان امیر مهدی خسروی نژاد، محراب سهرابی، سید طاها کیایی و داوود قلندری به مقام‌های برتر دست یافتند.

رشته ورزشی اسپـوکس برگرفته از فنون و ابزارهای دفاعی دوران باستان و عصر جدید است.

این رشته ورزشی، مجموعه‌ای از حرکات ظریف و سریع است که در آن، تمام عضلات و مفاصل بدن به کار گرفته می‌شوند و سرعت و چالاکی، انعطاف ‌پذیری، پاسخ سریع به تحرکات و هماهنگی و توازن را در ورزشکاران تقویت می‌کند.

این رشته ورزشی از تحرک بالایی برخوردار است و یک ورزش کاملاً همگانی و قهـرمانی محسوب می‌شود؛ نام تجاری این رشته، ورزش سریعتر، باهوش‌تر و قوی‌تر است که مولفه‌های تشکیل دهنده آن را نشان می‌دهد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.