stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 225736
  • 30 دی 1399 - 11:04
0

ثبت نام ۱۴۸۳ متقاضی لرستانی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

ثبت نام ۱۴۸۳ متقاضی لرستانی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

ایسنا/لرستان مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان گفت: ۱۴۸۳ متقاضی از استان در این طرح ثبت نام شدند.

قلم | qalamna.ir :

رحیم بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغلی خانگی با کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاری جهاددانشگاهی اجرا می‌شود، اظهار کرد: تاکنون ۱۴۸۳ متقاضی در طرح ملی مشاغل خانگی در استان لرستان ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تعامل با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای آن و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت های بازاریابی و فروش محصولات آنان است.

بیرانوند با اشاره به اینکه متقاضیان پس از کسب آموزش‌های لازم رها نخواهند شد، افزود: حمایت‌ها تا توانمندسازی و اشتغال پایدار ادامه خواهد داشت.

معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه این طرح در سه فاز انجام می‌شود، گفت: طرح ملی توسعه  مشاغل خانگی در فازهای تحقیقات بر مشاغل مزیت‌دار استان در فاز اول، شناسایی، ارزیابی اولیه، استعدادسنجی و توانمندسازی متقاضیان و پیشرانان در فاز دوم و اتصال به بازار در فاز سوم عملیاتی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخورداری از حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی (افرادی که بیمه خویش‌فرما دارند منعی در ثبت نام ندارند) از شرایط شرکت متقاضیان در این طرح است.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.