stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 225670
  • 30 دی 1399 - 10:12
2
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

اعتیاد پوششی برای سایر آسیب های اجتماعی در جامعه است

اعتیاد پوششی برای سایر آسیب های اجتماعی در جامعه است
هرمزگان-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اعتیاد علاوه براین اینکه یک آسیب جدی اجتماعی است پوششی برای سایر آسیب ها نظیر سرقت، قتل و متلاشی شدن بنیان خانواده است‌.
قلم | qalamna.ir :

علی رئوفی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، عنوان کرد: رفع معضلات   مربوط به اعتیاد در جامعه مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور است.

وی در خصوص آسیب های اعتیاد خاطرنشان کرد: اعتیاد به تنهایی آسیب بزرگی است و از سوی پوششی برای سایر آسیب های اجتماعی نظیر سرقت، قتل، تجاوز به عنف، فروش فرزند و متلاشی شدن بنیان خانواده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: اعتیاد یک معضلی است که برای نسل جوان جامعه جذابیت دارد.

رئوفی خاطرنشان کرد: اعتیاد معضلی است که هدف آن ناکارآمد کردن انسان به صورت عام و ناتوان نمودن و از بین بردن نخبگان جامعه را به صورت خاص دنبال دارد.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال معتادان بهبود یافته خاطرنشان کرد: در صورتی که معتادان بهبود یافته شغل مناسبی داشته باشند درصد بازگشت آنها به دوران اعتیاد بسیار پایین است و نبود شغل این قشر را مجدد در خطر قرار می دهد.

رئوفی افزود: تقویت بنیان خانواده، ایجاد شغل مناسب، آموزش آموزه های دینی، تقویت اعتقادات دینی ، پرورش فضائل اخلاقی می توانند نقش بسزایی در کاهش پدیده اعتیاد ایفا کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: سمن ها ظرفیت بسیار خوبی هستند که می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی اعتیاد نقش مهمی ایفا کنند و این مجموعه ها باید تقویت گردند.

وی افزود: روش های ورود مواد مخدر در جامعه متفاوت شده است و این زنگ خطری است که باید تدابیر ویژه برای مقابله با آن اندیشید.

رئوفی اظهار داشت: معضل اعتیاد در تمامی اقشار جامعه اعم از تحصیل کرده و غیر تحصیل کرده، غنی و فقیر نفوذ کرده است و مقابله با این پدیده شوم نیازمند همت همگانی است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.