stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 225655
  • 30 دی 1399 - 10:08
0
معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان:

در حال حاضر تمرکز ما بر روی دهۀ فجر است

در حال حاضر تمرکز ما بر روی دهۀ فجر است
اصفهان_ معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر روی دهۀ فجر است و به همین مناسبت، رویدادهای متفاوتی را در نظر گرفته‌ایم.
قلم | qalamna.ir :

معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان با بیان جزئیاتی دربارۀ برنامه‌هایی که از سوی این مرکز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر تدارک دیده‌شده، اعلام کرد که به دلیل بهبود شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در خانه هنرمندان اصفهان از سر گرفته‌شده است.

حسین خالقی پور اظهار کرد: در حال حاضر تمرکز ما بر روی دهۀ فجر است و به همین مناسبت، رویدادهای متفاوتی را در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از این رویدادها مسابقه‌ای عکاسی با عنوان «همه هستیم» است که طی آن، علاقه‌مندان تا ۳۰ دی‌ماه فرصت دارند، حداکثر سه قطعه عکس از مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در طی سالیان گذشته را، به همراه مشخصات فردی و شماره تماس خود به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان افزود: دومین رویداد، کارگاه یک‌روزه تولید اثر با موضوع «تمبر یادبود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» است که سه‌شنبه ۳۰ دی‌ماه، از ساعت ۹ صبح با حضور اساتیدی چون احمدرضا میر مقتدایی، امیر مسعود حلاج، حامد مغروری و مجتبی مجلسی در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

خالقی پور توضیح داد: رونمایی از آلبوم موسیقی «سیاه‌مشق»، رونمایی از کتاب «فرکانس ۱۱۶۰» نوشتۀ فضل‌الله صابری، که از تولیدات حوزه هنری اصفهان بود و امسال موفق به کسب جایزه از بخش مستندنگاری جایزۀ جلال آل احمد شد، همچنین رونمایی و نقد کتاب «شهود زیبایی» با محوریت فلسفۀ هنر و زیبایی‌شناسی، نوشتۀ سید مهدی امام‌جمعه، عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان، با حضور جمعی از استادان دانشگاه ازجمله استاد اصغر طاهرزاده، از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر اجرا خواهیم کرد.

وی یادآور شد: نشست هفتگی «شعر جوان» که سال‌ها از سوی خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان برپا می‌شد، از چهارم بهمن‌ماه دوباره در خانه هنرمندان برگزار می‌شود  و پنجشنبه‌ها نیز نشست «محفل انار» را با حضور بانوان شاعر در این مکان خواهیم داشت.

خالقی پور در پاسخ به این سؤال که آیا مسئلۀ خانه هنرمندان به سرانجامی رسیده یا خیر؟ اظهار کرد: فعالیت‌های خانه هنرمندان به خاطر شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا مدتی لغو شده بود و اکنون که شرایط بهتر شده، برنامه‌های پیشین با تعداد محدود برگزار خواهد شد. حوزه هنری نیز با بنیاد شهید در حال تعامل و گفت‌وگو است اما هنوز نتیجه‌ای قطعی دراین‌باره مشخص نشده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.