stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 225652
  • 30 دی 1399 - 9:56
1
رییس هیات ورزش‌های دانشگاهی اصفهان:

هیات‌های ورزشی همکاری‌های خود را با جامعه دانشگاهی و دانشجویی افزایش دهند

هیات‌های ورزشی همکاری‌های خود را با جامعه دانشگاهی و دانشجویی افزایش دهند
اصفهان_ رییس هیات ورزش‌های دانشگاهی اصفهان گفت: هیات‌های ورزش همگانی و بدنسازی و آمادگی جسمانی در اصفهان بیشترین همکاری را با هیات ورزش‌های دانشگاهی دارند و جا دارد که هیات‌های دیگر نیز همکاری‌های خود را با جامعه دانشگاهی و دانشجویی افزایش دهند.
قلم | qalamna.ir :

مهناز منشوری افزود: از آنجا که برگزاری هرگونه دوره آموزشی، دوره‌های عملی و مسابقات هر رشته در دانشگاه‌ها باید به صورت حرفه‌ای و تخصصی باشد به همین دلیل مشارکت همان هیات ورزشی موردنیاز است.

وی اظهارداشت: هیات‌های ورزش همگانی و بدنسازی و آمادگی جسمانی در اصفهان بیشترین همکاری را با هیات ورزش‌های دانشگاهی دارند و جا دارد که هیات‌های دیگر نیز همکاری‌های خود را با جامعه دانشگاهی و دانشجویی افزایش دهند.

وی اضافه کرد: هیات ورزش‌های دانشگاهی پلی ارتباطی بین دانشگاه‌ها و هیات‌ها به شمار می‌رود و هر اندازه فدراسیون‌ها و هیات‌ها در مقوله آموزشی و امکانات با ما همکاری بیشتری داشته باشند ورزش در مراکز علمی و دانشگاه‌ها با اقبال عمومی افزون‌تری رو به رو خواهد شد.

رییس هیات ورزش‌های دانشگاهی اصفهان ادامه داد: این هیات در استان در پنج بخش دانشگاهی دولتی، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و آزاد فعالیت می‌کند که البته در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

منشوری با بیان اینکه در یک سال اخیر برنامه‌های آموزشی هیات افزایش یافت خاطرنشان کرد: از زمان همه گیری کووید-۱۹ در استان اصفهان ۲۳ وبینار علمی آموزشی ورزشی با تلاش هیات برگزار شد و پیش بینی می‌شود این رقم پایان سال به ۴۰ برنامه برسد.

وی تصریح کرد: بی شک توسعه و ترویج ورزش در بین جامعه دانشگاهی و دانشجویی نقش بسزایی در ارتقای سلامت از یک سو و شناخت چهره‌های مستعد ایفا می‌کند.

رییس هیات ورزش‌های دانشگاهی اصفهان گفت: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و بهبود سطح سلامت جسمی و فیزیکی از یک سو و روحی و روانی از سوی دیگر این قشر مولد را موفق‌تر خواهد کرد.

۵۲ فدراسیون در کشور و به تبع آن و به همین تعداد هیات‌های ورزشی استانی در استان‌ها وجد دارد.

دست کم ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.