stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 225629
  • 30 دی 1399 - 9:07
0
رئیس اداره ایمنی و ترافیک استان همدان خبر داد:

تشدید نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری همدان

تشدید نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری همدان
همدان- رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از تشدید نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری با توجه به آغاز فصل زمستان و بروز شرایط نامساعد جوی در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
 

قلم از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان؛ مصطفی وصالی اظهار کرد: به منظور نظارت های مستمر بر رعایت موارد ایمنی ناوگان های حمل و نقل عمومی، اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به همراه نمایندگانی از پلیس راه با حضور در محورهای مواصلاتی استان، نسبت به کنترل و نظارت بر ناوگان برون شهری اقدام کردند.

وی در این زمینه افزود: در همین زمینه و با توجه به آغاز فصل زمستان، بروز شرایط نامساعد جوی در استان و جلوگیری از سوانح و حوادث جاده ای، رانندگان کالا باید کنترل بیشتری بر وسایل نقلیه باربری از لحاظ دارا بودن تجهیزات ایمنی سالم بر اساس نظریه مدیر فنی هنگام صدور بارنامه داشته باشند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی از طرف رانندگان و نظارت بر موارد ایمنی ناوگان ها برابر چک لیست های نظارتی به ویژه به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، از طرف مدیران فنی شرکت های حمل‌ونقل از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه به محدودیت‌های کرونایی در استان اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای آغاز طرح تاکنون از ناوگان های باری به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قالب گروه‌هایی متشکل از کارشناسان حمل ونقل ادارات تابعه شهرستانی، پلیس راه و نمایندگان مراکز بهداشت استان و سایر دستگاه‌های مرتبط بازدید شده است.

وصالی در این راستا تأکید کرد: استفاده کنندگان از ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری می‌توانند شکایات خود را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در میان بگذارند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.