stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 22561
  • 13 دی 1394 - 20:10
3

علیرضا حیدری: استعفا داده‌ام و به فدراسیون برنمی‌گردم

نایب رییس فدراسیون کشتی اعلام کرد قبل از مسابقات جهانی استعفا داده و قصد بازگشت به فدراسیون کشتی را ندارد.

قلم | qalamna.ir :

علیرضا حیدری در گفتگو با درباره صدور حکم نایب رییسی‌اش از سوی وزارت ورزش و جوانان پس از ۲۲ ماه و اینکه آیا پس از ماه‌ها دوری به فدراسیون کشتی بازخواهد گشت یا خیر، اظهار کرد: من پیش از آغاز مسابقات جهانی لاس وگاس از سمت نایب رئیسی فدراسیون کشتی استعفا دادم اما به کسی چیزی نگفتم تا مبادا برای تیم ملی مشکل و حاشیه‌ای بوجود بیاید. من این حکم را نمی‌پذیرم ولی باز هم می‌گویم هر جایی که کشتی ایران به من احتیاج داشته باشد و بتوانم به آن کمک کنم در خدمت کشتی خواهم بود. من قبلا استعفا داده بودم و اصلا نیازی به زدن این حکم نبود.

دارنده مدال برنز المپیک افزود: من احتیاجی به قبول هیچ پستی ندارم و حکم هم لازم ندارم چرا که حکم علیرضا حیدری را خدا زده است. من هیچ‌گاه در جهت تخریب کسی کار نکردم و هدفم همیشه خدمت بوده است.حکم من هر آنچه دلم می‌گوید است که همان دوست داشتن ایران و آرزوی پیشرفت جوانان آن است. خیلی کم پیش می آید که من گریه کنم اما تنها جایی‌که گریه‌ام می‌گیرد و بغض گلویم را فشار می‌دهد زمانی است که پرچم ایران در دنیا به اهتزاز در‌می آید. پس این احساس از حس درونی من و عشق به ایران سرچشمه می‌گیرد.

وی درباره علت استعفای خود از فدراسیون کشتی گفت: احساس کردم بودن یا نبودنم خیلی در آنجا احساس نمی‌شود و به آن صورت کمکی نیست که بخواهم انجام بدهم. نوع مدیریت خادم با آن چیزی که در ذهن من است بسیار متفاوت است و باعث تداخل در کارهایمان می‌شد. فدراسیون هم فدراسیون رسول خادم است و ما باید به او احترام بگذاریم و هر کمکی هم از دستمان بربیاید برای او و پیشرفت کشتی انجام دهیم. سبک مدیریتی و نگاه من و خادم متفاوت است و گاهی اوقات انسان با نبودنش می‌تواند به یک نفر کمک کند که من نیز به همین جهت از فدراسیون کنار کشیدم.

حیدری خاطرنشان کرد: روزی که احساس کردم حضورم در فدراسیون جدی گرفته نمی شود و از سویی دیدگاهم با خادم بسیار متفاوت است بهتر دیدم که استعفا بدهم و در فدراسیون نمانم. حضور من تنها برای عوام خوب است. من خیلی صبر کردم تا بهترین کار را انجام بدهم اما دیدم بهترین کار دادن استعفا و کناره‌گیری از فدراسیون کشتی است. البته فدراسیون کشتی یک از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی ایران است که افتخارات زیادی بدست آورده و من بابت تلاشی که در فدراسیون کشتی می‌شود تشکر می‌کنم.

دارنده شش مدال کشتی جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که اگر فدراسیون کشتی از شما بخواهد به این فدراسیون بازگردید در تصمیم خود تجدید نظر خواهید کرد یا خیر گفت: من بچه مدرسه‌ای نیستم که به دنبالم بیایند. من و خادم با هم زندگی کرده‌ایم و به خوبی همدیگر را می‌شناسیم. نیازی به این کارها نیست. ما مدل هم نیستیم و نمی‌توانیم در کنار هم کار کنیم. اصلا هم بحث من شخصی نیست بلکه کاری و مدیریتی است. من ممنون خادم هستم چرا که اگر امثال من و دیگر اهالی کشتی با خیال راحت می‌توانند کنار بمانند بخاطر این است که خادم کارش را بسیار خوب انجام می‌دهد و این آسودگی خیال به برکت حضور او در راس کشتی ایران است. او کارش را خیلی خوب بلد است و خیال ما نیز به همین علت آسوده است.

حیدری در پایان در پاسخ به این سوال که پس با این اوصاف خادم باید به فکر یک نایب رییس دیگر باشد گفت: فکر می‌کنم او نیازی به نایب رییس نداشته باشد چرا که به حدی پرتوان و با انرژی کار می‌کند که دیگر احتیاجی به نایب رییس ندارد ضمن این که کشتی یکی از فدراسیونهای موفق ورزش ایران است.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.