stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 225593
  • 30 دی 1399 - 1:41
0

تامین گاز گلخانه های پیشوا در اولویت اداره گاز شهرستان باشد

تامین گاز گلخانه های پیشوا در اولویت اداره گاز شهرستان باشد

پیشوا- فرماندار پیشوا با اشاره به هشدار کاهش دمای هوا طی روزهای آینده گفت: تامین گاز گلخانه های پیشوا در اولویت اداره گاز شهرستان باشد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر دوشنبه در بازدید از وضعیت ساخت‌وسازهای حاشیه پیشوا که با همراهی حسین کردستانی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری و رئیس اداره جهاد کشاورزی انجام شد بر لزوم برخورد جدی و قاطعانه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌منظور پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تأکید کرد.

عباسی با اشاره به اینکه پیشوا رتبه اول توسعه کشت گلخانه‌ای را در استان تهران دارد گفت: با رفع برخی موانع، سهم تکلیفی ۱۲۵ هکتاری شهرستان تا پایان سال به طور کامل محقق خواهد شد.

وی بیان داشت: در زمینه ایجاد سیستم‌های آبیاری نوین نیز علی‌رغم افزایش قیمت تجهیزات مورد نیاز این حوزه، تا پایان سال حدود ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

فرماندار پیشوا افزود: برخی فعالان حوزه کشاورزی و دام و طیور از شیوع کرونا آسیب دیدند که در این رابطه جهاد کشاورزی باید کشاورزان و دامداران را برای دریافت تسهیلات ویژه کرونا راهنمایی کرده و پیگیر جذب این اعتبارات باشد تا بخشی از خسارات جبران شود.

عباسی عنوان داشت: مشکلات کشاورزان، دام پروران و طیور داران باید مورد به مورد احصا و به استانداری، جهاد کشاورزی استان و وزارت جهاد منعکس و رفع آنها پیگیری گردد.

وی گفت: با توجه به هشدار کاهش دمای هوا طی روزهای آینده، گلخانه‌داران باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از یخ‌زدگی محصولات اتخاذ کنند و هرچند با کمبود گاز در کشور مواجه هستیم اما اداره گاز شهرستان باید گلخانه‌ها را در اولویت قرار دهد و به هیچ وجه نباید گاز این واحدها قطع شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.