stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 225591
  • 30 دی 1399 - 1:40
0

پیک چهارم کرونا با افزایش سفر شهروندان تهرانی به شمال نزدیک است

پیک چهارم کرونا با افزایش سفر شهروندان تهرانی به شمال نزدیک است

تهران- معاون سیاسی واجتماعی استانداری تهران گفت: افزایش درخواست صدور ترددها برای مسافرت به شمال زنگ خطری برای شروع پیک چهارم کرونا است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی عصر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پذیرش بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت ویژه افزایش یک درصدی داشته است اظهار داشت: متأسفانه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی آن طور که باید در استان تهران رعایت شود، نمی‌شود و این میزان به ۷۷ درصد رسیده است.

حسن بیگی در ادامه با بیان اینکه میزان اثر گذاری و کاهش مبتلایان به این بستگی دارد که رعایت پروتکل‌ها حداقل ۹۰ درصد باشد گفت: مبتلایان به کرونا و فوتی‌ها متأسفانه به میانگین زیر ۲۰ سال رسیده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بیان داشت: با توجه به اینکه آمارها کرونایی سیر نزولی داشته است مجموعاً در ادامه اگر پیگیری و کنترل‌ها تداوم نداشته باشد و رعایت مردم نیز آن طور که باید نباشد با پیک چهارم مواجه خواهیم شد.

وی در خصوص نوع انگلیسی کرونا نیز عنوان داشت: مواردی که در کشور شاهد بودیم در استان تهران هستند و از دانشگاه علوم پزشکی موارد را رصد می‌کنند و افراد مرتبط و خانواده‌هایی که آنها در ارتباط بودند مورد رصد قرار گرفته‌اند.

حسن بیگی گفت: یکی از موارد جدی که زنگ خطر کرونا نیز به حساب می‌آید افزایش درخواست صدور ترددها برای مسافرت به شمال است که باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد و فرمانداران از اینکه مسئولیت جدیدی بابت صدور مجوز سفر به دیگر استان‌ها به خصوص شمال کشور به آنان محول شده است، ناراضی بودند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.