stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 225550
  • 29 دی 1399 - 23:04
2

لئوناردو: منتظر وضعیت مسی می مانیم/ به نیمار و ام باپه برای ماندن التماس نمی کنیم

لئوناردو: منتظر وضعیت مسی می مانیم/ به نیمار و ام باپه برای ماندن التماس نمی کنیم

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن یک پیام بسیار مهم درباره دو ستاره تیمش داشت و به جذب مسی هم واکنش نشان داد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از اکیپ، لیونل مسی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکرده است و خبرهای زیادی درباره جدایی او از آبی اناری ها به گوش می رسد.

از پاری سن ژرمن به عنوان یکی از مشتریان جدی مسی سخن به میان می آید.

لئوناردو که همه کار پاری سن ژرمن در فصل نقل و انتقالات است درباره جذب مسی گفت: ستاره های بزرگ مثل مسی همواره مد نظر پاری سن ژرمن هستند اما اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن در این زمینه نیست. با صراحت بگویم که هنوز با مسی در این باره صحبت نکرده ایم و اصلا مذاکراتی صورت نگرفته است. ۴ ماه دیگر تا پایان فصل باقی مانده است که این زمان زیادی است. منتظر وضعیت مسی خواهیم ماند.

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن درباره اخراج توخل گفت: همه و حتی خود توخل می دانستند که تمدید قرارداد او مشکل است. ما با هم تفاهم نداشتیم. پیش از این هم در این مورد صحبت کرده بودیم و فکر می کنم که توخل از اخراج غافلگیر نشد.پاری سن ژرمن باید یک هویت روشن در زمین داشته باشد و براین باور هستیم که پوچتینو می تواند این هویت را به تیم برگرداند.

لئوناردو در پایان یک پیام روشن برای نیمار و ام باپه هم داشت و گفت: امیدوار هستیم که نیمار و ام باپه به این باور رسیده باشند که در تیم بزرگی بازی می کنند و می توانند با پاری سن ژرمن به رویاهای بزرگ خود برسند. تلاش می کنیم تا بین انتظارات آنها و توانایی های باشگاه توازن ایجاد کنیم. برای تمدید قرارداد این دو بازیکن از آنها خواهش و تمنا نمی کنیم بلکه به آنها می گویم که اگر دوست دارید با ما بمانید. من خوش بین هستم.

هم نیمار و هم ام باپه تا سال ۲۰۲۲ با پاری سن ژرمن قرارداد دارند. خبرهای زیادی درباره جدایی این دو بازیکن از تیم پاریسی به گوش می رسد به ویژه ام باپه که دوست دارد راهی رئال شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.