stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 225544
  • 29 دی 1399 - 19:15
2
بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان:

اوضاع تیم روز به روز در حال پیشرفت است

اوضاع تیم روز به روز در حال پیشرفت است
اصفهان_ بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان درباره وضعیت این روزهای تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: اوضاع تیم روز به روز در حال پیشرفت است و نسبت به ابتدای فصل شرایط بهتری را سپری می‌کنیم و امیدواریم با تدابیر مربیان این پیشرفت ادامه‌دار باشد.
قلم | qalamna.ir :

مسعود فلاحی، درباره وضعیت این روزهای تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان اظهار داشت: اوضاع تیم روز به روز در حال پیشرفت است و نسبت به ابتدای فصل شرایط بهتری را سپری می‌کنیم و امیدواریم با تدابیر مربیان این پیشرفت ادامه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها شاهد تیم متحول شده‌ای خواهید بود، تصریح کرد: در حالی که در دیدارهای ابتدایی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما متأسفانه نتیجه به نفع رقبا رقم می‌خورد اما رفته رفته تیم شرایط خوبی پیدا کرده و در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها به دنبال صعود هستیم.

بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان خاطرنشان کرد: همه بازیکنان برای موفقیت و صعود تیم همدل شده‌اند و قطعاً برای موفقیت نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم. در دیدار آینده نیز با تیم راگا بازی داریم که در زمین خود بازی می‌کند و برای پیروزی وارد میدان می‌شود.

فلاحی گفت: در تمام دیدارها برای کسب پیروزی وارد زمین مسابقه می‌شویم و همه بازیکنان تیم به صعود فکر می‌کنند. در دیدار با حفاری اهواز نیز با همین تفکر وارد زمین شدیم و با اینکه ۲ گل از حریف عقب بودیم اما به خوبی به بازی برگشتیم و موفق شدیم این حریف سخت‌کوش را شکست دهیم‌.

انتهای پیام/

هشتگ: ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.