stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 225399
  • 29 دی 1399 - 14:19
0

چنارانی: رویکرد به قاچاق باید فرهنگی و اجتماعی باشد

چنارانی: رویکرد به قاچاق باید فرهنگی و اجتماعی باشد

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد ما به قاچاق امنیتی و اقتصادی است مشاهدات پژوهشی نشان می‌دهد که در کشورهایی که شاخص بالای فرهنگی و اجتماعی دارند، یا قاچاق وجود ندارد و یا نزدیک به صفر است.

قلم | qalamna.ir :

هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به دونالد ترامپ اظهار کرد: کسی که برای سرزمین ایران نسخه‌ها پیچید و تصمیماتی داشت و دائم رجزخوانی کرد دیدیم چگونه به تاریخ پیوست. به امید خدا همیشه ملت ایران سربلند خواهد بود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دولت به خاطر اقدامات حوزه انتخابیه گفت: رویکرد دولت به قاچاق امنیتی و اقتصادی است این رویکرد باید به رویکرد اجتماعی – فرهنگی تغییر کند. تجربه ما و مشاهدات پژوهشی و عینی در کشورهایی که شاخص اجتماعی – فرهنگی بالایی داشته‌اند نشان می‌دهد که قاچاق در آن کشورها وجود ندارد.

چنارانی با استناد به اسناد منتشر شده از سوی نظام رتبه بندی ساینگوی اسپانیا اظهار کرد: به گفته این موسسه ایران رتبه اول غرب آسیا در ماجرای هوش مصنوعی را دارد. لازم به ذکر است که کشور هلند با کمک هوش مصنوعی در کشاورزی دو برابر میزان فروش نفت ما درآمد کسب کرده است یا مثلا خانم حلیمه یعقوب رییس جمهور سنگاپور درآمد کشور خود را از طریق هوش مصنوعی به دو تریلیون دلار رسانده است فساد در سنگاپور صفر درصد و بیکاری یک درصد است. از مسئولان کشور ایران می‌خواهم که در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در پایان نطق خود از افزایش قیمت شیر و روغن انتقاد کرد و از مسئولان خواست تا در ساماندهی بازار بورس اقدامات اساسی انجام دهند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.