stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 225355
  • 29 دی 1399 - 13:40
0

راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود

ورامین- رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان تهران به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه نهایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین صبح امروز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد با تشکر از برگزاری مراسم‌های عزاداری ایام فاطمیه با رعایت دستور العمل های بهداشتی گفت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر امسال با سال‌های قبل تفاوت ویژه ای دارد و با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سایر برنامه‌های اجرایی ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد بیان کرد: هیچ مشکلی در اجرای سایر برنامه‌هایی که در سال‌های قبل در ده روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن اجرا می‌شد نیست و این برنامه‌ها مثل سنوات قبل از ۱۲ بهمن با راه اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام (ره) آغاز خواهد شد.

محمودی افزود: برنامه‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج، ادارات، مهمانی لاله‌ها، اجرای بانگ تکبیر الله اکبر و نورافشانی این شب از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در امسال خواهد بود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران پرداختن به حوزه‌های تبلیغی و فضای مجازی را از جمله کارهای محوری دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌های استان تهران دانست و در این رابطه اظهار داشت: با توجه به خلاء برخی برنامه‌های میدانی، فرصت تبلیغات و روشنگری در فضای مجازی می‌تواند برای تبیین دست آوردها و مبارزه با القای افکار منفی دشمنان در خصوص انقلاب اسلامی مؤثر باشد و لذا باید دستگاه‌های مسئول و تشکل‌های مردمی در این خصوص از هم اکنون به فکر باشند.

امام جمعه موقت ورامین در پایان فرصت روز زن و میلاد حضرت زهرا (س) در ۱۵ بهمن را اتفاقی مبارک دانست و از ادارات و نهادهای شهرستان خواست برای این روز مبارک و مهم در جهت تبیین نقش زنان و تجلیل از این بزرگواران همت بگمارند.

گفتنی است که در ادامه این جلسه سید رضا تقوی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان ورامین با تاکید بر گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از رعایت دستور العمل های بهداشتی در کنار برگزاری مراسم انقلاب با توجه به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و از همگان خواست تا این موارد را بیش از پیش رعایت فرمایند و در پایان، حاضران در جلسه با اعلام برنامه‌های خود در ایام الله دهه مبارک فجر بر پیگیری مصوبات جلسه تاکید کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.