stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 225281
  • 29 دی 1399 - 11:56
0

مدیران روابط عمومی به عنوان بازوی اجرایی، کمک شایانی در بهبود عملکرد دستگاه ها دارند

مدیران روابط عمومی به عنوان بازوی اجرایی، کمک شایانی در بهبود عملکرد دستگاه ها دارند
هرمزگان-نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي دستگاههاي زيرمجموعه وزارت تعاون، كار ورفاه اجتماعي در استان هرمزگان با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس شورای روابط عمومی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هرمزگان در این نشست با بیان اینکه مجموعه دستگاههای اجرایی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خدمات گسترده ای را به جامعه هدف ارائه می دهد، گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم از خدمات متنوع دستگاه های اجرایی، هماهنگی و ایجاد انسجام بیشتر بین دستگاه ها از طریق مدیران روابط عمومی عضو این شورا به عنوان بازوی اجرایی، کمک شایانی در بهبود عملکرد این دستگاه ها می‌کند و باید از این ظرفیت در جهت شناساندن اهداف مشترک دستگاههای زیرمجموعه استفاده کرد.

سارا میرزایی افزود: دستگاههای زیرمجموعه وزارت متبوع بعنوان مجموعه بزرگ و هم خانواده از یکدیگر جدا نیستند و همه باید برای پیشبرد اهداف وزارتخانه از نقطه نظرات و امکانات یکدیگر استفاده نماییم.

یاد آور می شود ؛در این نشست هر یک از مسئولان روابط عمومی، پیشنهاداتی در خصوص برنامه های دهه فجر عنوان و در خصوص موارد مطرح شده، بحث و تبادل نظر گردید و در پایان مصوباتی به تصویب رسید.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.