stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 225221
  • 29 دی 1399 - 10:33
2
انتقاد رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در صحن شورا:

اتفاق خاصی در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در همدان نیفتاده است

اتفاق خاصی در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در همدان نیفتاده است
همدان- رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت به ویژه در حوزه مسکن گفت: با افزایش بی رویه قیمت ها مردم  نقره داغ شده‌اند و متاسفانه از مسئولین حوزه مسکن به ویژه رئیس شورای مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی در راستای تامین مسکن ارزان قیمت اقدامات موثری مشاهده نشده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، علی رحیمی‌فر در هفتاد و یکمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان  مطرح کرد: مدیران مربوط به حوزه مسکن باید پاسخگوی افزایش غیرمتعارف و بی‌رویه و افسار گسیخته مسکن باشند.

رحیمی‌فر اضافه کرد: با تعطیلی مسکن مهر بیم آن می‌رفت که در بازار عرضه و تقاضای مسکن خلاء ایجاد شود براین اساس شورای مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی می‌بایست رویکردی موثر در بحث قانون مسکن ارزان قیمت اتخاذ می‌کردند.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: متاسفانه علی رغم تصویب شورای شهر همدان با تخفیف ۵۰ درصدی عوارض به مساکن اقدام ملی تاکنون حتی یک متر‌مربع  پروانه ساختمانی در این حوزه صادر نشده است.

رحیمی فر با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت به ویژه در حوزه مسکن گفت: با افزایش بی رویه قیمت ها مردم  نقره داغ شده‌اند و متاسفانه از مسئولین حوزه مسکن به ویژه رئیس شورای مسکن استان و اداره کل راه و شهرسازی در راستای تامین مسکن ارزان قیمت اقدامات موثری مشاهده نشده است.

این عضو شورای شهر همدان ادامه داد: امروز شاهد برابری نرخ مسکن در همدان با سایر مراکز استان‌های مشابه نیستیم، بلکه متاسفانه آنچه که اتفاق افتاده رقابت نرخ مسکن در همدان با تهران بوده است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در پایان سخنانش اظهار کرد: امید است در چند ماه باقی مانده از کار دولت، در بحث مسکن ارزان قیمت در استان تحرک ایجاد شود.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.