stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 225164
  • 29 دی 1399 - 1:41
0

آرزوی کودک ۱۱ ساله برای رفتن به مشهد مقدس محقق شد

آرزوی کودک ۱۱ ساله  برای رفتن به مشهد مقدس محقق شد

تهران- یک کودک به آرزوی دیرینش برای زیارت حرم امام رضا(ع) رسید.

قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری مهر، پویش نذر آرزوها، این بار هم با گسترش فعالیت‌های داوطلبانه، رؤیای یک کودک ۱۱ ساله برای رفتن به مشهد مقدس را به واقعیت رسانده و راهی مشهد مقدس شد.

محمد عرفان شربتی، در اثر یک حادثه ناگهانی در نوزادی، دچار آسیب جدی نخاعی شده و توان راه رفتن از وی سلب شده است. در این میان، مددکاران و فعالان خیر در پویش نذر آرزوها که برای تحقق آرزوهای کودکان با نیازهای ویژه پیش قدم شده‌اند، با شناسایی این کودک، آرزوی دیرینه اش را به واقعیت رسانده و وی را به پابوس امام رضا (ع) رساندند.

مستند کوتاه زیارت این کودک در حرم امام رضا (ع) با نام «مسافر» نیز به تهیه کنندگی علی مهر آور و کارگردانی محسن عبدی از شبکه سوم سیما پخش شده و صابر خراسانی نیز، سفیر نذر آرزوها و این پویش است.

این پویش که برای از میان برداشتن تفاوت‌های به وجود آمده میان کودکان بیمار و دیگران در حال فعالیت گسترده و خیرخواهانه هستند، در اقدام قبلی نیز یک کودک کم توان ذهنی را با همکاری فرماندهی انتظامی تهران، به آرزویش برای رئیس پلیس شدن رسانده و در این زمینه اقدامات مثال زدنی زیادی داشتند که مستند کامل آن نیز از صدا و سیما پخش شد.

مجموعه نذر آرزوها با راه اندازی یک پویش، همچنان در صدد رساندن کودکان با بیماری‌های خاص یا نیازهای ویژه به آرزوهای محال و دست نیافتنی شأن هستند که قسمت‌های بعدی مجموعه نذر آرزوها در همین راستا در حال تولید و تدوین است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.