stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 225162
  • 29 دی 1399 - 1:40
2

جدال‌های جذاب در تهران و تبریز/ تغییرات در بالای جدول رخ می‌دهد؟

جدال‌های جذاب در تهران و تبریز/ تغییرات در بالای جدول رخ می‌دهد؟

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور با دو بازی به پایان می‌رسد که طی آن ابتدا استقلال در تبریز به مصاف تراکتور می‌رود و سپس پرسپولیس در تهران از فولاد پذیرایی می‌کند.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال تنها دو بازی باقی مانده که طی این دو بازی امروز ابتدا استقلال در تبریز با تراکتور دیدار می‌کند و سپس فولاد در تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود.

تراکتور – استقلال
آبی پوشان تهران به واسطه توقف مقابل پرسپولیس در دربی هفته گذشته و پیروزی خارج از خانه صنعت نفت آبادان، صدر جدول را به این تیم خوب آبادانی واگذار کردند و امروز این فرصت را دارند تا با پیروزی در یک دیدار خارج از خانه صدر جدول را بعد از یک هفته پس بگیرند. هر چند این کار با توجه به آمادگی این روزهای میزبان، چندان هم ساده به نظر نمی‌رسد.

استقلال امروز با تغییراتی نسبت به دربی به میدان خواهد رفت و فکری می‌کوشد با استراحت به برخی از مهره‌های اصلی‌اش در بازی‌های گذشته، چهره جدید و با انگیزه تری را در تبریز به نمایش بگذارد. نقطه قوت آبی‌ها همچنان خط حمله این تیم و مهاجمانی هستند که در هفته‌های اخیر خوب گلسازی و گلزنی می‌کنند. در مقابل نقطه قوت تیم تراکتور هافبک‌های باتجربه و اسم و رسم داری هستند که قادرند جنگ‌های میانه میدان را از هر تیمی ببرند.

تراکتور در صورت پیروزی در این بازی حداقل یک پله در جدول صعود کرده و به جای سپاهان در جایگاه سوم قرار می‌گیرد و آبی پوشان در صورت پیروزی در این بازی به صدر جدول باز می‌گردند.

پرسپولیس – فولاد
دو تیم با ۱۵ و ۱۲ امتیاز در رده‌های هفتم و دهم جدول قرار دارند و این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است. پرسپولیس و فولاد هر کدام با ۶ تساوی بعد از ذوب آهن و سایپا که با ۷ تساوی بیشترین تساوی را دارند، در رده بعدی قرار داشته و از تیم‌های پر مساوی هستند و این آمار گویای این مطلب است که مساوی، پر احتمال ترین نتیجه قابل پیش بینی در این بازی است.

پرسپولیس همچنان با ۴ گل زده بهترین خط دفاعی فصل را در اختیار دارد و فولاد نیز با ۷ گل خورده دارای سومین خط دفاعی پر قدرت مسابقات است.

سرخ پوشان اهوازی که با نکونام ادعای کسب سهمیه در این فصل را دارند، در صورت پیروزی در این دیدار خارج از خانه به یکی از دو رده سوم یا چهارم صعود می‌کنند. سرخ پوشان تهران نیز در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند جای گل گهر را در رده ششم جدول بگیرند. اما مهم‌ترین دستاورد پیروزی در این بازی برای پرسپولیس، خروج از بحرانی است که این روزها گریبان این تیم را گرفته است.

سرخ پوشان از ۸ باری که در این مسابقات به میدان رفته‌اند تنها ۲ بار پیروز شده‌اند که این دو پیروزی مقابل صنعت نفت با نتیجه یک بر صفر و مقابل شهرخودرو با نتیجه ۳ بر صفر بوده است. شاگردان گل محمدی که تنها تیم بدون شکست مسابقات هستند، برای به دست آوردن سومین پیروزی در این فصل بی تابی می‌کنند.

برنامه دیدارهای باقی مانده از هفته یازدهم لیگ برتر؛

* تراکتور – استقلال؛ ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه یادگار امام تبریز
تیم داوری؛ بیژن حیدری – حسن ظهیری – سید یعقوب حجتی – محمد رضا مدیر روستا، کمک داور اضافی ۱ و ۲: کوپال ناظمی – مرتضی منصوریان، ناظر: حسن کامرانی فر

* پرسپولیس – فولاد؛ ساعت ۱۶:۴۰ ورزشگاه آزادی تهران
تیم داوری؛ محمد حسین زاهدی فرد – علی میرزابیگی – فرزاد بهرامی – علی اکبر نوری، کمک داور اضافی ۱ و ۲: سید رضا مهدوی – علی بای، ناظر: رحیم رحیمی مقدم

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.