stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 225160
  • 29 دی 1399 - 1:40
0

آئین تشییع نمادین حضرت زهرا(س)به صورت خودرویی در ورامین برگزار شد

آئین تشییع نمادین حضرت زهرا(س)به صورت خودرویی در ورامین برگزار شد

ورامین- همزمان با شام غریبان شهادت مظلومانه دختر نبی مکرم اسلام (ص)، آئین تشییع نمادین حضرت زهرا (س) بصورت خودرویی در ورامین برگزار شد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، مردم شهرستان ورامین، شامگاه یکشنبه ۲۸ دی ماه همزمان با شام غریبان شهادت حضرت زهرا (س) به خیابان‌ها و میادین اصلی شهر آمده و به یاد مظلومیت دختر پیامبر اسلام، به صورت خودرویی و خانوادگی عزاداری کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی، در مقابل مصلای صاحب الزمان (عج) با اتومبیل‌ها تجمع کرده و با حرکت در خیابان مسجد جامع و ۱۵ خرداد، به سمت مناطق محروم شهرستان حرکت کرده و به عزاداری خودرویی پرداخته و در غم جان سوز دخت نبی مکرم اسلامی اشک ماتم ریختند.

تشییع کنندگان در حالی که تابوت نمادین حضرت زهرا (س) را بر روی خودرو حمل می‌کردند در پایان در گلزار شهدای گمنام ورامین تجمع کرده و هم نوا با مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به عزاداری پرداخته و نوحه سر دادند.

عزاداران که با شاخه‌های گل در این آئین حضور پیدا کرده بودند، تابوت نمادین حضرت فاطمه زهرا (س) را گل باران کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: حضرت زهرا (س) به معنای واقعی، ولایت‌مداری را ثابت کرد و در این مسیر جان خود را تقدیم اسلام کرد و این عمل ایشان، حجت را برای همه ما در تمام طول تاریخ تمام کرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: تمامی معصومین (ع) برای زنده نگاه داشتن و اعتلای اسلام جان خود را تقدیم اسلام کردند و اگر امروز اسلام ناب محمدی زنده مانده، به دلیل جانفشانی اهل بیت عصمت و طهارت است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.