stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 225139
  • 29 دی 1399 - 11:35
2

مشارکت ۴۸ هزار نیک‌اندیش خوزستانی در طرح آجر به آجر

مشارکت ۴۸ هزار نیک‌اندیش خوزستانی در طرح آجر به آجر
خوزستان - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان به تشریح اقدامات این استان برای آشنایی دانش‌آموزان، اولیا و مردم جامعه با دو پویش ملی «مهر را با محرم آغاز کنیم» و «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» پرداخت.
قلم | qalamna.ir :

علی قربانی درباره اقداماتی که در راستای اجرای طرح آجر به آجر با پویش های “مهر را با محرم آغاز کنیم” و “من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من” در این استان انجام شده است، اظهار کرد: در راستای اجرای پویش اول با ارائه تبلیغاتی که در سطح شهر انجام دادیم، توانستیم این پویش را در ذهن مردم جا بیندازیم.

وی با بیان اینکه در صدا و سیما تلاش کردیم با مصاحبه‌هایی به آماده کردن فضای جامعه در راستای آشنایی با پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»، کمک کنیم افزود: در تمام مدارس و ادارات بنر و پوستر این پویش را نصب کردیم تا ذهن دانش‌آموزان و خانواده‌ها حتی آحاد مردم جامعه با این پویش آشنا شود.

قربانی با تاکید براینکه فضای رسانه ای استان را درگیر اجرای پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» کردیم خبر داد که پیش تر ۱۲هزار نفر از مردم خوزستان در پویش “مهر را با محرم آغاز کنیم” طرح نیکوکاری «آجر به آجر» شرکت کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان همچنین درباره اقدامات استان پیرامون اجرایی کردن پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن این پویش تبلیغات فیزیکی انجام ندادیم بلکه از همان فضای رسانه ای برای معرفی طرح استفاده کردیم تا بتوانیم گامی موثر نیز در جهت آشنایی مردم جامعه با این پویش نیز برداریم.

وی بیان کرد: در قالب این پویش جلساتی را با مدیران و مشاوران مدارس و بانوان برگزار کردیم تا فضا را برای مشارکت همگانی آماده کنیم.

قربانی با اشاره به اینکه با ایجاد چند گروه مجازی با مدیران مدارس پرجمعیت به ترغیب حداقل ۶۰ درصد اولیای دانش‌آموزان پرداختیم افزود: درنظر داریم باهمکاری حوزه های بانوان استانداری و ادارات مختلف همچنین ارتباط با مشاغلی که بانوان در آنان فعالیت دارند، طرح را درمیان خانواده ها واقشار مختلف ترویح دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در پایان صحبت‌های خود از مشارکت بیش از ۳۶ هزار نفر در استان در پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» خبر داد.

گفتنی است، در پویش طرح آجر به آجر تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر از هم‌وطنان مشارکت کرده‌اند و مردم خیراندیش می‌توانند از طریق سامانه «مهر مدرسه» به آدرس mehremadrese. ir و یا مراجعه به ajorbajor. ir در مدرسه‌سازی مشارکت کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.