stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 225120
  • 28 دی 1399 - 21:40
1
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی خبر داد،

امضای توافقنامه همکاری های صنعتی سه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با شرکت ایران خودرو

امضای توافقنامه همکاری های صنعتی سه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با شرکت ایران خودرو
مرکزی_ رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از امضای توافقنامه و توسعه همکاری های صنعتی سه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با شرکت ایران خودرو و انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو استان مرکزی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر حسین کلانتری در گفتگو با خبرنگار قلم در اراک، گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری فیمابین دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با شرکت ایران خودرو و انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو استان مرکزی توافقنامه توسعه همکاری های صنعتی امضا شد.

وی افزود: هدف از امضای این توافقنامه گسترش همکاری های فناورانه تخصصی و اجرایی جهت توسعه حوزه های مرتبط با خودرو است و همکاری در توسعه و تدوین دانش فنی تولید در صورت توافق تولید و تامین قطعات خودروئی منتخب و منطبق با اهداف فنی، قیمتی و کیفی اعلامی از سوی ایران خودرو و ساپکو دوزیست بوم دانشگاه و واحدهای تولیدی از موضوعات توافقنامه می باشد.

رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی ادامه داد: همکاری در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی مورد نیاز برای توانمندسازی مدیران، کارکنان شرکت و قطعه سازان ایران خودرو، طراحی و اجرای پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز شرکت با تاکید بر عارضه یابی زنجیره توسعه و تکوین محصول و همکاری پژوهشی در زمینه توسعه طرح های لجستیک شرکت ایران خودرو از جمله محورهای همکاری این توافقنامه تلقی می شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: ارائه مشاوره علمی تحقیقاتی و اجرایی برای تهیه استانداردهای مورد نیاز شرکت، همکاری در تجاری سازی و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه و بررسی همکاری ها در زمینه طراحی و ساخت قالب های بزرگ تزریق پلاستیک مورد استفاده در صنعت خودرو مانند سپر و داشبورد از دیگر محورهای این همکاری بشمار می رود.

وی بررسی همکاری در زمینه ساخت قطعات استاندارد قالب های بزرگ تزریق پلاستیک مورد استفاده در صنعت خودرو، توسعه همکاری های صنعتی در زمینه تامین فولاد های خاص جهت ساخت قالب ها و مواد اولیه فلزی فی مابین طرفین، توسعه همکاری در زمینه ساخت شاسی های خودروهای نیمه سنگین و سنگین، استفاده از توانمندی سرای نوآوری تکنولوژی نساجی و کارگاه بزرگ طراحی و دوخت در زمینه انواع لباس های کار دستکش و …،استفاده از ظرفیت‌های فنی ،مهندسی و تولیدی شرکت ها در رفع نیازهای پروژه ای و بازسازی و نوسازی خطوط تولید را از مهمترین موضوعات توافقنامه برشمرد.

کلانتری گفت: انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعات خودروئی استان مرکزی روش‌های همکاری فی مابین دانشگاه آزاد و انجمن قطعه سازان خودرو را با توجه به درخواست و اعلام نیاز شرکت ایران خودرو هماهنگ خواهد کرد.
این توافقنامه در ۹ ماده به امضای دکتر حسین کلانتری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ،دکتر فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو و احمدرضا رعنایی رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو استان مرکزی رسید.

لازم به ذکر است دکتر فرشاد مقیمی مدیر عامل شرکت ایران خودرو و هیات همراه در سفر یک روزه به شهرستان اراک از سرای نوآوری تکنولوژی نساجی و آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاداسلامی اراک بازدید کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.