stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 225081
  • 28 دی 1399 - 17:01
0
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

مناسبت های ملی و مذهبی هویت جامعه را تشکیل می دهند

مناسبت های ملی و مذهبی هویت جامعه را تشکیل می دهند
هرمزگان-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه مناسبت‌های ملی و مذهبی هویت جامعه را تشکیل می‌دهند گفت: هرمزگان در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی جایگاه ویژه‌ای دارد و نگاه‌های ملی به سمت خلیج فارس است.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در اولین جلسه ستاد دهه فجر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مناسبت‌های ملی و مذهبی هویت جامعه را تشکیل می‌دهند یعنی این مناسبت‌ها نقش بسیار موثری دارند که جامعه بتواند اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کند.

وی افزود: دهه فجر از مهمترین مناسبت‌هایی است که در طول سال داریم و به یک رفراندوم عمومی مردمی در تایید اهداف بلند انقلاب تبدیل شده است و دوست دشمن منتظرند ببینند در این دهه فجر چه اتفاقی خواهد افتاد.

امام جمعه بندرعباس گفت: طبیعی است که دشمنان در این ایام با نگاه ارزیابانه به ملت ایران نگاه می‌کنند تا وضعیت وفاداری ملت به انقلاب را برآورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: خوشبختانه ملت بصیر و فهمیده ایران که این نگاه دشمن را تشخیص داده‌اند هر ساله با حضور خود در این رفراندوم غیر رسمی شرکت می‌کنند و صلابت خود در استمرار اهداف بلند و برنامه‌های انقلاب اسلامی به دنیا نشان میدهند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: ما هر ساله با رشد جمعیت مواجه هستیم و این رشد حضور مردم به نوعی نماد اقتدار نظام است.

وی افزود: در راهپیمایی ۲۲ بهمن کشور، استان هرمزگان جایگاه خاص خود را پیدا کرده و به لحاظ اهمیت برگزاری این نوع مراسمات ملی و مذهبی هرمزگان پس از تهران رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: امروزه بسیاری از نگاه‌ها به کناره‌های آب‌های خلیج فارس است بنابراین باید برنامه‌های دهه فجر به نحوی تدارک دیده شود که در شان مردم هرمزگان باشد و شایستگی مردم را نشان دهد و هم نگاه کشور به سمت خلیج فارس جلب ‌شود.

دکتر عبادی زاده گفت: بایستی برای حضور گسترده مردم برنامه ریزی با کیفیتی صورت گیرد، اگر برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد قطعا حضور مردم هم پر رنگ خواهد شد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: البته ویروس کرونا هم عاملی است که بایستی در برنامه‌ ریزی‌ها مورد نظر قرار داده شود، امیدواریم تا رسیدن به دهه فجر شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم اگر این اتفاق هم میوفتاد با برنامه ریزی جامعی که سلامت عمومی در خطر نیفتد این مراسم برگزار شود.

وی گفت: در این زمینه منتظر اعلام نظر ستاد مدیریت بیماری کرونا کشور هم هستیم، البته استان هرمزگان در خصوص کرونا اقدامات‌ خوبی صورت گرفته و لازم است از کادر درمانی و بهداشتی تشکر کنم که شرایط استان را به سمت شرایط مناسب سوق دادند.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.