stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 225075
  • 28 دی 1399 - 16:56
0
استاندار هرمزگان:

مردم هرمزگان همکاری لازم در مصرف برق داشته باشند

مردم هرمزگان همکاری لازم در مصرف برق داشته باشند
هرمزگان-استاندار هرمزگان از مردم شریف هرمزگان خواست با صرفه‌جویی در مصرف برق، به جلوگیری از اختلال در روند تولید صنایع و واحدهای فعال در استان، کمک کنند.
قلم | qalamna.ir :

فریدون همتی در نشست بررسی و هماهنگی مصرف برق صنایع و واحدهای تولیدی و اقتصادی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق در راستای تامین برق برای فعالیت مناسب بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی در استان هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به شرایط سرمای هوا در کشور و افزایش مصرف گاز و برق در بسیاری از مناطق، نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد.

وی ادامه داد: از مردم شریف استان هرمزگان انتظار داریم که کمک و همراهی لازم را در این راستا داشته باشند و در مصرف برق خانگی به ویژه اقلام و کالاهای پرمصرف صرفه‌جویی کنند.

استاندار هرمزگان افزود: واحدهای تولیدی نیز تا حد امکان و بدون اینکه به تولید آنها لطمه بخورد، صرفه جویی در مصرف برق را داشته باشند.

همتی تصریح کرد: در صورت صرفه جویی مناسب در مصرف برق توسط مردم، صنایع، واحدهای تولیدی و اقتصادی در استان، دچار مشکل و کاهش تولید نخواهند شد و از همه می‌خواهیم تا در مصرف برق خانگی و تجاری صرفه جویی لازم را داشته باشند.

وی گفت: واحدهای تولیدی و اقتصادی فعال در هرمزگان با اشتغال گسترده نقش مهمی در تولید کالا و صادرات دارند و از مردم استان می خواهیم تا کار بزرگ صرفه جویی در مصرف برق را در فصل زمستان انجام دهند تا این واحدها دچار اختلال نشوند و تولید کامل را با تامین برق کافی، داشته باشند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.