stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 224937
  • 28 دی 1399 - 12:04
1

سویا، شهر نحس برای بارسلونا در فینال ها

سویا، شهر نحس برای بارسلونا در فینال ها

بارسلونا نزدیک به ۱۰۰ سال است در سویا نتوانسته قهرمان شود.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی ساکر، بارسلونا در فصل انتقال قرار دارد و با حضور رونالد کومان در مسیر جدیدی قرار گرفته است. این شروع می تواند به یک جام ختم شود. آبی اناری ها امشب (یکشنبه) در فینال سوپرجام اسپانیا در سویا برابر اتلتیک بیلبائو قرار می گیرند. 

فتح یک جام در سال سفیدی که بارسلونا گذراند می تواند گام بزرگی برای این تیم محسوب شود که نشان دهد بالاخره به روزهای خوب خود بازگشته است. با این حال تیم کاتالانی علاوه بر عبور از اتلتیک باید از یک نحسی عبور کند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

سویا یادآورد خاطرات خوبی برای بارسلونا نیست. آبی اناری ها از سال ۱۹۲۵ در این شهر قهرمان نشدند. آخرین بار با شکست آرناس در فینال کوپا دل ری جام را بالای سر بردند. پس از آن تلخ ترین شکست ها برای تیم کاتالانی در این شهر رقم خورد. در سال ۱۹۸۶ در سانچس پیسخوان بارسا در فینال جام قهرمانان اروپا برابر استوا بخارست قرار گرفت و در ضربات پنالتی مغلوب شد.

این شکست تلخ هنوز از یاد هواداران بارسا نرفته است اما تنها باخت آبی اناری ها در سویا نبود. در سال ۲۰۱۹ تیم تحت هدایت ارنستو والورده چند روز پس از شکست ۴ بر صفر در آنفیلد در فینال کوپا برابر والنسیا قرار گرفت. آبی اناری ها در ورزشگاه بنیتو ویامارین به دنبال دومین دوگانه پیاپی خود بودند اما والنسیا با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

اکنون در سال ۲۰۲۱ و در یک سناریو متفاوت بارسلونا می خواهد این خاطرات تلخ را پاک کند و نخستین قهرمان این فصل در اسپانیا لقب بگیرد. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.