stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 224925
  • 28 دی 1399 - 11:41
0
معاون استانداری اصفهان خبرداد؛

برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی

برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی
اصفهان_ استاندار اصفهان گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا، مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به دلیل قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری به صورت موتوری و خودرویی و سخنرانی‌های این ایام نیز به صورت مجازی و از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما خواهد بود.
قلم | qalamna.ir :

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی شامگاه شنبه در حاشیه حضور ویدئو کنفرانسی خود در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: اگر چه نفس عزاداری برای حضرت فاطمه (س) به عنوان بزرگ بانوی اسلام و الگو و اسوه زنان عالم، امری مستحب است و همه علاقه‌مند به حضور در این مراسم هستند ولی در عین حال باید سلامت را حفظ کرد زیرا حفظ جان به عنوان یک واجب شرعی و عقلی لازم است.

وی با اشاره به نگرانی‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دغدغه‌هایی در این جلسه مطرح که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی چه بسا در بهمن و اسفند شاهد موج جدید افزایش ابتلاء و فوتی‌های بیماری کرونا باشیم.

استاندار اصفهان با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص گرامی‌داشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر و روز ۲۲ بهمن از روزهای بزرگ، ملی و تاریخی ملت ایران است و بی‌شک همه خواهان شکوه مراسم این ایام و حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هستند.

وی اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا، مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال به دلیل قطع زنجیره کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری به صورت موتوری و خودرویی و سخنرانی‌های این ایام نیز به صورت مجازی و از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما خواهد بود.

رضایی همچنین در خصوص تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا افزود: بازگشایی مدارس در پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت ۲ روز در هفته و اختیاری است و تصمیم‌گیری برای حضور کادر اجرایی و فرهنگیان در حوزه اختیارات وزیر آموزش و پرورش است‌.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.