stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 224851
  • 28 دی 1399 - 1:41
2

بازار روزهای پیشوا در صورت عدم رعایت پروتکل ها تعطیل می‌شود

بازار روزهای پیشوا در صورت عدم رعایت پروتکل ها تعطیل می‌شود

پیشوا- فرماندار پیشوا با تاکید بر ممنوعیت برگزاری تجمع طی ایام فاطمیه در این شهرستان گفت: بازار روزهای پیشوا در صورت عدم رعایت پروتکل ها تعطیل می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر شنبه در ستاد مقابله با کرونای پیشوا که با حضور سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی و حسین کردستانی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، رئیس شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضا برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در پیشوا آبی است که با توجه به عدم ابلاغ شیوه‌نامه اختصاصی و تا زمان ابلاغ، همان محدودیت‌های شرایط زرد اعمال و فقط مقداری گشایش در فعالیت صنوف و ادارات ایجاد می‌شود.

عباسی افزود: در خصوص نحوه اجرای محدودیت‌ها تابع ستاد استانی و ملی کرونا هستیم و باید به‌گونه‌ای شرایط را مدیریت کنیم که تناقضی بین اعمال محدودیت‌ها و برگزاری تجمعات و مراسم مناسبتی ایجاد نشود.

فرماندار پیشوا گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا، برگزاری هرگونه تجمع طی ایام فاطمیه در شهرستان پیشوا ممنوع است و با توجه به شرایط موجود، بازار روزها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برپا و با اعمال نظارت دقیق، در صورت ازدحام جمعیت و عدم رعایت بهداشت تعطیل خواهند شد.

وی بیان داشت: دستیابی به وضعیت آبی حاصل تلاش گروه‌های مختلفی از کادر درمان و بسیجیان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و همکاری بسیار خوب مردم است و این شرایط بسیار ناپایدار است و کوچکترین غفلت و عادی‌انگاری از سوی مسئولان و مردم باعث شدت یافتن شیوع ویروس خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.