stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 224849
  • 28 دی 1399 - 1:41
1

جذب نیروی بومی در بخش صنعت از مطالبات مردم فیروزکوه است

جذب نیروی بومی در بخش صنعت از مطالبات مردم فیروزکوه است

فیروزکوه- سرپرست فرمانداری فیروزکوه با تاکید بر بکارگیری ظرفیت های محلی و استفاده از نیروهای تحصیل کرده بومی گفت: جذب نیروی بومی در بخش صنعت از مطالبات مردم فیروزکوه است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، ابوالقاسم مهری عصر شنبه در نشستی با اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت تأمین ماسه ریخته گری فیروزکوه که با حضور نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان برگزار شد اظهار داشت: پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف رفع موانع و مشکلات، حفظ اشتغال و افزایش تولید سه محور اساسی در جهش تولید بشمار می‌رود که این فرمانداری بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان در تحقق این امر مصمم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: شرکت تأمین ماسه ریخته گری فیروزکوه یکی از واحدهای فعال قدیمی شهرستان است که در زمان تأسیس خارج از محدوده شهر واقع شده بود، اما با گذشت زمان و توسعه شهر هم اینک در محدوده شهر فیروزکوه واقع شده است.

وی افزود: انتقال این واحد تولیدی که تأمین کننده بخش عمده‌ای از مواد مورد نیاز صنعت ریخته گری و دیگر صنایع کشور است، مستلزم همکاری این شرکت با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان می‌باشد تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به جانمایی کارخانه در محل تعیین شده اقدام شود.

مهری در ادامه جذب نیروهای بومی در کارخانجات تولیدی و صنعتی را جزو مطالبات مردم و مسئولان این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: بی تردید بکارگیری تمام ظرفیت‌های محلی و استفاده از نیروهای تحصیل کرده به خاطر آشنایی به شهرستان و نزدیکی به محل کار به نفع شرکت‌های تولیدی و کارخانجات خواهد بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.