stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 224843
  • 28 دی 1399 - 1:40
2

برگزاری تجمعات طی ایام فاطمیه در استان تهران ممنوع است

برگزاری تجمعات طی ایام فاطمیه در استان تهران ممنوع است

تهران- استاندار تهران با اشاره به حفظ آمار رو به نزول کرونا و اعلام وضعیت زرد گفت: برگزاری تجمعات طی ایام فاطمیه در استان تهران ممنوع است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا ضمن تسلیت ایام فاطمیه از متولیان مقابله با کرونا در بخش های پیشگیری، مقابله و درمان، حمایت و قدردانی کرد و اظهار داشت: نتایج همکاری و همراهی مردم و مسئولان در اجرای محدودیت های هوشمند را در کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا شاهد هستیم.

وی با اشاره اینکه موارد مثبت ابتلاء به بیماری کرونا در کشور بسیار کاهش یافته است افزود: این دستاورد باید با تداوم جدی نظارت‌ها و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های کرونایی حفظ شود.

استاندار تهران با اشاره به تداوم برخی از محدودیت‌ها در وضعیت فعلی استان ادامه داد: برپایی هرگونه تجمعی در استان تهران ممنوع است و مراسم این ایام و مناسبت‌های آینده باید دقیقاً بر اساس ضوابط بهداشتی انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه با عادی پنداری کرونا ممکن است برای سومین بار در دام موج کشنده نوع جهش یافته کرونا قرار بگیریم گفت: با اینکه روند شیوع بیماری در کشور رو به کاهش است اما نباید با عادی انگاری موجب بروز مجدد پیک بیماری شویم، چرا که پیک گذشته کرونا فشار بسیار زیادی به کادر بهداشت و درمان وارد کرد.

محسنی بندپی بیان داشت: اکنون در وضعیت جدیدی قرار گرفته‌ایم و امیدواریم با رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: فرمانداران باید نسبت به حفظ وضعیت موجود و اجرای دقیق محدودیت ها فعالانه تر عمل کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.