stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 224811
  • 27 دی 1399 - 22:04
2

کومان: مسی حرف آخر را می‌زند

کومان: مسی حرف آخر را می‌زند

سرمربی بارسلونا اعلام کرد ستاره آرژانتینی حرف آخر را در رابطه با حضورش در فینال سوپرجام اسپانیا خواهد زد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه شب در فینال سوپرجام اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: ما در وضعیت خوبی قرار داریم و خوشحالیم که فردا در دیدار نهایی به میدان می‌رویم. استراحت مهمی داشتیم اما سه یا چهار روز استراحت کافی است. بازی سختی را انتظار دارم چون حریف جنگنده است و اگر پرس را از زمینمان شروع کند ما هم روش خودمان را خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد مالکیت توپ را در اختیار بگیریم و بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. برابر رئال سوسیداد شروع بازی برایمان گران تمام شد. باید در سطح خود ظاهر شویم. 

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت لیونل مسی و احتمال حضور ستاره آرژانتینی در فینال اظهار کرد: لئو دیروز به تنهایی تمرین کرد. اکنون باید به این فکر کنیم می‌تواند بازی کند یا نه. اوحرف آخر را می زند و فردا صبح شرایطش را بررسی می کنیم. چه مسی بازی کند چه نه ما تلاش خواهیم کرد بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. 

سرمربی هلندی در ادامه افزود: برای هر تیمی حضور مسی می‌تواند شانس پیروزی را بیشتر کند. اگر مرد شماره یک جهان را در اختیار داشته باشید شانس بیشتری خواهید داشت، به خاطر خلاقیت و تاثیر گذاری اش.

کومان درباره اهمیت فتح سوپرجام گفت: این جام مهم است و نشان خواهد داد در مسیر خوبی قرار داریم. همیشه فتح عناوین اهمیت دارد. این یک جام است. هر جامی که به نامت ثبت می‌شود مهم است. همچنین برای باشگاه ارزشمند است. فتح این جام برای اعتماد به نفس‌مان خوب است و نشان خواهد داد که شرایط را بهتر کرده‌ایم چون اتلتیک یک تیم قدرتمند به حساب می‌آید. در بیشتر زمینه‌ها باید آماده باشیم. 

سرمربی بارسا در پایان اظهار کرد: هر بازیکن برای شروع بازی نیاز دارد که ۱۰۰ درصد آماده باشد. با این حال تصمیم نهایی را بازیکن می‌گیرد. احساسی که در تمرین داشته است مهم است و فردا در رابطه با مسی تصمیم گرفته می‌شود. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.