stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 224794
  • 27 دی 1399 - 21:30
0

اجرای طرح صاعقه نیروی انتظامی در فارس

اجرای طرح صاعقه نیروی انتظامی در فارس
فارس- فرمانده انتظامی استان از اجرای اولین مرحله طرح صاعقه توسط مأموران انتظامی در شهر شیراز خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح، 275 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
قلم | qalamna.ir :

سردار “رهام بخش حبیبی” در حاشیه بازدید از نتایج کشفیات اجرای طرح صاعقه با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در شیراز، اظهار داشت: اولین مرحله این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و عملیاتی فرماندهی انتظامی استان فارس در شهر شیراز و به مدت یک هفته اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به انهدام ۴ باند سارقان درون خودرو، ۲ باند سارقان موبایل قاپ و گردنبند قاپ و ۲ باند سارقان کیف قاپ، افزود: در این خصوص ۷۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه، ۴۰ دستگاه ضبط خودرو، ۱۰ دستگاه دوچرخه سرقتی، ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودرو مسروقه، ۴ رشته گردنبند طلای مسروقه و ۲۰ عدد کیف زنانه مسروقه کشف شد.

سردار حبیبی به دستگیری ۱۷ اراذل و اوباش در نتیجه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: در این راستا ۶۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی افزود: در این راستا ۱۲۰ متهم شامل سارق، خرده فروش مواد مخدر و متهمان تحت تعقیب شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان فارس در این طرح ۲۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و همچنین تعداد زیادی وسایل استعمال مواد مخدر از خرده فروشان مواد مخدر و در بازرسی از محله های آلوده سطح شهر شیراز کشف شد.

سردار حبیبی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی استان فارس در اجرای طرح های انتظامی، تصریح کرد: اجرای طرح های انتظامی مطالبه عموم مردم است و هدف اصلی نیروی انتظامی در این راستا حفظ و ارتقاء نظم، امنیت و آرامش مردم است.

وی با تأکید بر استمرار اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان فارس، تأکید کرد: کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی در سطح جامعه هستند، بدانند که با برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی استان فارس روبرو خواهند شد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.