stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 224774
  • 27 دی 1399 - 20:51
0
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد:

واریز ۳۱ میلیارد تومان کمک نقدی به‌حساب اختصاصی فرزندان معنوی

واریز ۳۱ میلیارد تومان کمک نقدی به‌حساب اختصاصی فرزندان معنوی
همدان- مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: حامیان ایتام و محسنین استان، بدون واسطه ۳۱ میلیارد تومان کمک نقدی به‌حساب اختصاصی فرزندان معنوی خود واریز کردند.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان همدان، پیمان ترکمانه با بیان اینکه حامیان ایتام به‌طور مستقیم، کمک‌های ماهیانه را به‌حساب بانکی فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند گفت: در ۹ ماهه امسال، خیران عزیز ۳۱ میلیارد تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کرده‌اند که کمیته امداد صرفاً وظیفه هدایت و نظارت بر تعامل بین ایتام و حامیان را به عهده دارد.

وی ضمن قدردانی ویژه از حمایت نیکوکاران از ایتام نیازمند و حسن اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در کمیته امداد گفت: میزان کمک حامیان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۷۷ درصد رشد همراه بوده است که این اتفاق مبارک، نشان‌دهنده انسان‌دوستی، دین‌داری و احساس مسئولیت نیکوکاران نسبت به بهبود وضعیت معیشت و رفع نیازهای ضروری ایتام است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه قریب به هزار نفر از ایتام و محسنین استان همچنان چشم‌انتظار حمایت مردم نوع‌دوست استان هستند اضافه کرد: بسیار امیدواریم خیران عزیز تا پایان سال جاری برای حمایت از این ایتام اقدام نمایند تا انشالله جشن نابودی ویروس کرونا و جشن حمایت خیران از این تعداد یتیم استان را در ایام عید نوروز باهم برگزار کنیم.

ترکمانه در تشریح نحوه ثبت‌نام مردم عزیز استان در طرح اکرام ایتام و محسنین عنوان کرد: هر یک از شهروندان عزیز استان می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰ هزار تومان برای هر یتیم در ماه نام خود را در زمره حامیان بزرگوار ثبت نموده و از این طریق باعث امیدواری ایتام و جلب رضایت الهی شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در پایان با اشاره به اینکه کمک به فرزندان ایتام و محسنین با لطف الهی، سبب افزایش برکت در زندگی است، ادامه داد: خیرانی که مایل‌اند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، با ورود به سایت Ekram.Emdad.ir یا ارسال عدد یک به شماره ۰۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت‌نام خود در این فعالیت معنوی اقدام نمایند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.