stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 224741
  • 27 دی 1399 - 22:46
0
آیت الله سعیدی مطرح کرد:

توجه ویژه رهبر انقلاب به ظاهر شهر و انقلابی بودن قم

توجه ویژه رهبر انقلاب به ظاهر شهر و انقلابی بودن قم
قم- رئیس قرارگاه ۱۹ دی قم گفت: رهبر معظم انقلاب در بحث ظاهر شهر قم و انقلابی بودن قم نظر خاصی داشتند و قرارگاه ۱۹ دی با همین هدف تشکیل شده است.
قلم | qalamna.ir :

آیت الله سیدمحمد سعیدی جمعه شب در نشست اعضای قرارگاه ۱۹ دی در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) اطاعت از امر ولی فقیه را برای مقابله با توطئه دشمن ضروری عنوان کرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز حتی در امور جنگ مطیع محض رهبری بودند و این رمز موفقیت او بود.

وی افزود: باید هر کسی در پست خودش حرف مقام معظم رهبری را گوش کند و خواسته ایشان را اجرا کنیم و این‌طور نباشد که برای پست و مقام چند روزه دنیا هر کاری را انجام دهیم.

رئیس قرارگاه ۱۱۹ دی قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بحث ظاهر شهر قم و انقلابی بودن قم نظر خاصی داشتند و قرارگاه ۱۹ دی با همین هدف تشکیل شده است، گفت: امروز برای تحقق فرمایشات ایشان به این نتیجه رسیدیم که از سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم و سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان برای این مسئولت مهم کمک بگیریم تا با عقل، درایت، هوشمندی و تجربه‌ای که دارند بضاعت خود را برای انجام درست امر ولی فقیه هزینه کنیم.

وی افزود: کار وقتی برای خدا باشد لذت بخش است و ما باید عبودیت خود برای خدا را در عمل نشان دهیم و باید بدانیم که هر کس در طهارت شهر اهل بیت بکوشد خدا طهارت و پاکیزگی را نصیب او و خانواده و دنیا و آخرتش خواهد کرد زیرا این وعده خدا است که هر کس خدا را یار کند خدا هم او را یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.