stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 224683
  • 27 دی 1399 - 15:19
0

افزایش معاملات بورس منطقه زنجان در هفته گذشته

افزایش معاملات بورس منطقه زنجان در هفته گذشته

ایسنا/زنجان مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان گفت: مجموع معاملات هفته گذشته نسبت به هفته قبل آن ۴۸ درصد رشد داشته است.

قلم | qalamna.ir :

اصغر نجفی در گفت‌وگو با اظهار کرد: در مجموع معاملات هفته گذشته (۲۰ تا ۲۴ دی‌ماه) این منطقه بیش از ۳۳۰۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون و ۵۵۷ هزار ریال بود که نسبت به هفته قبل آن ۴۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در معاملات هفته گذشته بورس زنجان در مجموع ۲۱۴ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۱۵۵ سهم و حق تقدم سهام در این منطقه داد و ستد شد و ارزش سهام خریداری‌شده طی مدت مذکور بیش از ۱۹۱۴ میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۵۳۴ هزار ریال بود.

این مسئول ادامه داد: ارزش سهام فروخته ‌شده نیز بیش از ۱۳۸۹ میلیارد و ۷۲۹ میلیون و ۲۳ هزار ریال بود که این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان با اشاره به حجم معاملات انجام ‌شده به تفکیک خرید و فروش، تصریح کرد: ۵۸ درصد از معاملات هفته گذشته به خرید و ۴۲ درصد بقیه نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

نجفی با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ماقبل (۱۳ تا ۱۷ دی‌ماه)، خاطرنشان کرد: طی این مدت نیز در مجموع ۱۳۴ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۷۰۹ سهم و حق‌تقدم سهام به ارزش بیش از ۲۲۱۹ میلیارد و ۳۴۸ میلیون و ۸۷۹ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.