stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 224512
  • 27 دی 1399 - 11:00
0

آخرین وضعیت آب و برق مناطق زلزله زده استان هرمزگان

آخرین وضعیت آب و برق مناطق زلزله زده استان هرمزگان

در منطقه زلزله زده استان هرمزگان شرایط آب نرمال است و دو آب شیریکن وارد مدار شده و در بخش برق نیز هیچچ مشترک بدون برقی وجود ندارد و تنها یک سایت پرورش ماهی و میگو دچار قطع برق شده که اقدامات لازم برای رفع این مشکل نیز در حال انجام است.

قلم | qalamna.ir :

میثم جعفرزاده در گفت و گو با با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی وزارت نیرو از لحظه وقوع حادثه در مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان، در حالت آماده‌باش بوده و رفع عیب شبکه‌های آب و برق آغاز شده است، گفت: در پست دژگان شهرستان خمیر پس از وقوع زلزله ۳ فیدر از مدار خارج شده بود  که اکنون مشکل تا حد زیادی حل شده است و تیم‌های عملیاتی در منطقه در حال رفع عیب بوده و تلاش‌ها تا حل کامل مشکل در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت حوزه آب استان هرمزگان نیز گفت: چاه‌های تامین‌کننده آب مورد نیاز آب‌شیرین‌کن‌های مجتمع روستایی دژگان بر اثر ریزش از مدار خارج شده بودند و آبرسانی به صورت سیار از ابتدای حادثه در حال انجام است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با تلاش صورت گرفته، ساعاتی پیش یکی از آب شیرین‌کن‌ها با ظرفیت ۲۶۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز وارد مدار و اکنون یک آب شیرین کن دیگر نیز وارد مدار شده و شرایط آب پایدار است.

بامداد شنبه (۲۷ دی) زمین‌لرزه‌ای‌ به بزرگی ۵/۵ ریشتر در عمق ۱۹ کیلومتری زمین، مرز خلیج فارس، جزیره قشم و هرمزگان – حوالی کنگ در استان هرمزگان را لرزاند. این زلزله ساعت ۰۱:۰۱ بامداد شنبه (۲۷ دی) در ۲۸ کیلومتری کنگ، ۳۴ کیلومتری بندر لنگه و ۴۵ کیلومتری جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان اتفاق افتاده است و در پی آن، تیم‌های ارزیاب به مناطقی که زمین‌لرزه بیشتر در آنها احساس شده است، اعزام شده‌اند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.