stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 224424
  • 27 دی 1399 - 1:41
2

خام خیالان به روی کار آمدن فرد جدید در آمریکا دل خوش می کنند

خام خیالان به روی کار آمدن فرد جدید در آمریکا دل خوش می کنند

ری- امام جمعه باقرشهر با اشاره به اینکه دشمنان و منافقان آن‌چه می‌گوید مطابق با عملشان نیست گفت: خام خیالان به روی کار آمدن فرد جدید در آمریکا دل خوش می کنند.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی استیری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باقرشهر ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: این ایام را بایبد گرامی داشته شود تا برای همیشه حفظ و حراست شوند و با توجه به شرایط کنونی ارائه برخی خدمات به صورت خانوادگی و تزئیانات شهری با پرچم‌های سیاه از اهمیت زیادی برخوردار است.

استیری با بیان اینکه منافق چرب زبان است، ظاهر و برخوردی زیبا اما باطنی زشت و آلوده دارد گفت: دشمنان و منافقان آن‌چه می‌گوید مطابق با عملشان نیست و در این زمینه باید نهایت توجه را داشته باشیم.

امام جمعه باقرشهر بیان داشت: فرد منافق در بین سخنان خود دروغ بسیار می‌گوید، وعده می‌دهد اما خلف وعده می‌کند و زمانی که به او اعتماد کردند و مسئولیتی به او سپردند خیانت می‌کند، لذا افرادی را می‌توانیم طبق این مصادیق در میان خود بیابیم که خائن و منافق هستند.

وی عنوان داشت: عده‌ای خوش خیال و خام خیال دل به آمدن جو بایدن خوش کرده‌اند که در جامعه ما حضور دارند و آمدن بایدن را لازمه‌ی گشایش اقتصادی می‌دانند که باید به عرض آنان برسانیم که آمریکا همان آمریکای قدیم و غیر قابل اعتماد است که نمی‌توان به ان اعتماد کرد و ملت ایران با پیروی از رهبر فرزانه‌ی خود، آیت الله خامنه‌ای چنین خوش خیالی و تفکری را مردود می‌دانند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.