stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 224300
  • 26 دی 1399 - 13:02
1
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبرداد؛

بستری ۳۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان

بستری ۳۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان
اصفهان_ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند، گفت: از این تعداد ۷۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.
قلم | qalamna.ir :

آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۳۸۴ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد مراجعه کننده ۱۹۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است، ابراز داشت: ۶۹ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۷۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی گفت: از روز گذشته تاکنون نیز ۶۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر هشت بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: تاکنون تست چهار نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.