stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 224271
  • 26 دی 1399 - 13:54
0
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان :

انجام تست کرونا از مسافران قشم و هرمز در بندر شهید حقانی بندرعباس و بندرپهل

انجام تست کرونا از مسافران قشم و هرمز در بندر شهید حقانی بندرعباس و بندرپهل
هرمزگان-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن ابراز نگرانی از افزایش سفرها به هرمزگان از اعمال برخی محدودیت های کرونایی جدید در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر محمود حسین پور گفت: در حالی که شرایط و وضعیت صعودی بیماری کرونا در استان در چند هفته اخیر رو به کاهش است؛ متاسفانه برخی از هموطنان با توجه به وضعیت آب و هوایی مناسب استان ، علی رغم تاکیدات وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از سفر تفریحی ، راهی سفر به جنوب کشور از جمله هرمزگان و به ویژه جزایر این استان شده اند.

وی افزود: هم اکنون برخی از استانها و شهرهای کشور در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد قرار دارند و محدودیت ها نیز در این استانها ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: مسئولان وزارت بهداشت تأکید دارند برای تثبیت شرایط و ادامه روند بهبود اوضاع بهترین راهکار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه سفر به سایر استانها از سوی هموطنان است؛ لذا هرگونه عادی‌انگاری در این شرایط می‌تواند پاشنه آشیل سیر صعودی ابتلا در سراسر کشورمان و خیز دوباره بیماری باشد.

وی افزود: تیم های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با استقرار در بندر شهید حقانی بندرعباس و بندر پهل از مسافرانی که قصد ورود به جزایر قشم و هرمز دارند تست تشخیص سریع کووید انجام میدهند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک یا مثبت کرونا ، مورد شناسایی شده و همراهان آنان به استان مبداء بازگشت داده می شوند.

دکتر حسین پوربیان داشت : این اقدام در جهت حفظ سلامتی مسافرین و ساکنین استان و به ویژه ساکنین جزیره قشم و هرمز صورت میگیرد و از همه هم وطنان خواست با توجه به شرایط بحرانی و متزلزل استان هرمزگان از انجام سفر تفریحی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.